Internet & Gry - Reklama

Nowy serwis randkowy oparty na teście dopasowania oraz idei Fair Datingu

Na polskim rynku datingowym zadebiutował nowy serwis Kochaj.pl. 25 września wystartowała kampania reklamowa wspierająca nową markę. Serwis łączy ludzi w pary na podstawie testu dopasowania. Pod hasłem Fair Dating kryją się wartości wpisane w DNA marki.
 
Kochaj jest portalem randkowym opartym na profesjonalnym teście dopasowania, który został opracowany przez zespół psychologów oraz specjalistów IT.
Na podstawie jego wyników użytkownik otrzymuje propozycje tylko pasujących do niego osób, z którymi ma szanse stworzyć trwały związek.
Test bierze pod uwagę zarówno podobieństwa, jak i przeciwieństwa. Na podstawie analizy 8 kluczowych kategorii (emocjonalność, skrupulatność, poszukiwanie nowych doświadczeń, styl komunikacji, potrzeba bliskości, relacje z ludźmi, potrzeba kontaktów, orientacja życiowa) algorytm łączy w pary.
Ta formuła, która skraca czas poszukiwań, jest oparta na eksperckiej wiedzy i zwiększa szanse na znalezienie odpowiedniego partnera.
Premierze Kochaj.pl towarzyszy kampania reklamowa promująca serwis oraz ideę Fair Datingu. Głównym elementem kampanii są dwa, 30-sekundowe spoty, których bohaterowie szukają miłości w serwisie Kochaj.pl.
– Wierzymy, że randkowaniu w internecie mogą przyświecać dobre praktyki, można to robić kulturalnie i z szacunkiem dla drugiej strony – po prostu fair. Dlatego gromadzimy ludzi, którym te wartości również są bliskie. Takich, którzy chcą być traktowani w porządku i tak traktować innychmówi František Novák, Business Owner serwisu Kochaj.pl.
Ideę Fair Datingu wspiera również:
 – profesjonalny test dopasowania, który wskazuje użytkownikom wyłącznie profile osób do nich pasujących,
– troska o bezpieczeństwo – o prywatność użytkowników dbają zaawansowane technologie IT.
Kampania ma zasięg ogólnopolski. Spoty będą emitowane w telewizji: TVN Media, TV Plus, AXN, w kinach: Cinema City, Multikino.  Spoty radiowe będą w RMF, TOK.FM, Roxy, VOX i Radio ESKA Reklamy ukażą się również w prasie: Zwierciadło, Fakt TV, internecie: kampania display online (m.in. Onet.pl). Zaplanowano również intensywną kampanię performance. Kampania potrwa do końca roku 2017.
Za koncepcje i kreacje odpowiadają: Patryk Michoń (copywriter) oraz Sylwia Rękawek – Michoń (Art Director) z agencji McCann. Za reżyserię i operatorkę: LADS oraz dom produkcyjny: Vitelloni. Za zakup mediów: dom mediowy Starcom.
Kochaj.pl można wypróbować bezpłatnie, a jego użytkownicy mogą korzystać również z mobilnej wersji serwisu i mieć do niego dostęp zawsze i wszędzie.
Kochaj.pl dołącza do portfolio serwisów randkowych Onet-RAS Polska (1 583 654 RU i 254 764 339 PV w sierpniu 2017 roku wg badania Megapanel/PBI), w którym znajdziemy również portal Sympatia.pl, założony w 2002 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *