MediaZapowiedzi TV

Nowy sezon serialu “Biedronka i Czarny Kot” od listopada w Disney Channel

Marinette i Adrien to dwójka niezwykłych nastolatków. Zostali wybrani na wybawców Paryża! Ich misja polega na chwytaniu złych stworów – Akumanów – zdolnych przemienić każdego w czarny charakter.

 

Ochraniając miasto przybierają postać superbohaterów: Marinette zamienia się w Biedronkę, a Adrien w Czarnego Kota. Ale Biedronka i Czarny Kot nie znają swoich prawdziwych tożsamości. Marinette nie wie, że w jej sprzymierzeńca wciela się Adrien – chłopak, w którym się potajemnie podkochuje. On z kolei nie ma pojęcia, że Biedronka to Marinette, którą uważa za przyjaciółkę…

Już od 21. listopada widzowie będą mogli śledzić nowe przygody tej dwójki nastolatków! 8 premierowych odcinków to dobra okazja do związania się z serialem w formie sponsoringu i obecności w Youtube kanałów Disneya, które stanowią naturalne przedłużenie kampanii telewizyjnych. Materiały video na Youtube Disney Channel zgromadziły ponad 1 milion subskrybentów i 4,4 mln odsłon we wrześniu.

Disney Channel jest gwarancją dopasowania do dziewczynek w wieku szkolnym (AFF = 155). Wiosną premierowe odcinki 4. sezonu Miraculous: Biedronka i Czarny Kot uzyskały 5% SHR wśród dziewczynek w wieku 7-12 lat. W czasie emisji serialu, Disney Channel był drugim najchętniej oglądanym płatnym kanałem skierowanym do dzieci.

 

Dane: NAM, Q3, AFF W7-12 vs. A4-12; 06:00 – 20:59; III-IV 2022, SHR% W4-12, premierowe odcinki „Miraculous” w Disney Channel; SHR% A4-12, 28 III – 13 IV, kanały cab-sat kids; Youtube: Social Blade, IX 2022

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *