O.S.T.R. ekspertem piłkarskim i twarzą kampanii promującej Premier League w Canal+ (wideo)
„Wściekle szybka Premier League” to hasło rozpoczynającej się dzisiaj najnowszej kampanii CANAL+. Bierze w niej udział Adam Ostrowski, czyli O.S.T.R., jeden z najpopularniejszych polskich raperów, a jednocześnie wielki fan i znawca angielskiego futbolu.
“Kampania, którą przygotowaliśmy podkreśla wielką atrakcyjność Premier League – z piłką na najwyższym, sportowym poziomie, wściekle szybkiej i niezwykle emocjonującej, którą transmitujemy w technologii 4K. Mając na wyłączność tak wyjątkowy produkt, jakim jest liga angielska, chcemy nie tylko jeszcze mocniej zareklamować go wśród naszych widzów, ale również poszerzyć dotychczasową grupę odbiorców. Stąd pomysł na współpracę z O.S.T.R, który choć kojarzony głównie ze światem muzyki hiphopowej i niesamowicie szybkim flow, jest także wielkim fanem Premier League i posiada olbrzymią wiedzę na temat ligi angielskiej” – Rafał Dmowski, Group Brand Manager kanałów sportowych Platformy CANAL+
W ramach kampanii został przygotowany spot telewizyjny z udziałem O.S.T.R. oraz flagowej pary komentatorów Premier League w CANAL+ Andrzeja Twarowskiego i Rafała Nahornego. Kampania obejmie swoim zasięgiem telewizję, radio oraz media społecznościowe, a transmisjom Premier League w CANAL+ będą towarzyszyły liczne konkursy. O.S.T.R. będzie również gościł w roli eksperta w studiu Gorączki Piłkarskiej Soboty i przy wybranych meczach Premier League. Wspólnie z Andrzejem Twarowskim i Rafałem Nahornym będzie przybliżał widzom wyjątkowo atrakcyjną ligę angielską.
“Kiedy oglądasz Premier League to od razu uderza cię jedna rzecz – tam wszystko dzieje się dwa razy szybciej. Niezależnie od klasy grających drużyn, tempo meczu jest niebywałe. Poza tym, jest tu co najmniej sześć zespołów, z których co roku każdy celuje w tytuł mistrzowski. Dzięki temu sezon jest emocjonujący od początku do końca. Od zawsze pasjonuję się Premier League, a współpraca z CANAL+, z Andrzejem i Rafałem to zaszczyt, bo przecież oni ligę angielską mają we krwi” – Adam Ostrowski O.S.T.R.
Za kreację i realizację kampanii „Wściekle szybka Premier League” odpowiada agencja Havas Warsaw, a za planowanie oraz zakup mediów dom mediowy Havas Media.
Platforma CANAL+ posiada wyłączne prawa telewizyjne w Polsce do transmitowania Premier League do końca sezonu 2021/22.