Odświeżenie logotypów kanałów grupy Viasat World (foto)
Już od jutra (19 stycznia) zaczynają obowiązywać odświeżone logotypy kanałów: Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat History oraz Polsat Viasat Nature.
Foto: Mateusz Klamka
Polsat Viasat Explore HD daje widzom coś więcej ponad standard oczekiwań. Widzowie tego programu to przede wszystkim mężczyźni ciekawi świata i zdecydowani, których ekscytuje wszystko to, co nowe i niezwykłe, wiedzą, że każda historia musi mieć w sobie jakiś niezwykły element – najczęściej tym elementem są ludzie – jej prawdziwi bohaterowie.
Odbiorca kanału oczekuje, że telewizja będzie mu towarzyszyć, zarówno w świecie on-line, jak i off-line, stąd też prężnie działający, wspierający program kanał Facebook. PVE to również numer jeden na liście kanałów rozrywkowych dla tych, którzy spragnieni są e-sportu w telewizji.
Polsat Viasat Nature HD kieruje nadawane programy przede wszystkim do osób, które prowadzą aktywny, sportowy styl życia. Widzowie stacji kochają naturę i są miłośnikami zwierząt. Co więcej, chętnie spędzają wspólnie czas z rodziną i przyjaciółmi, poszukują informacji i w telewizji i Internecie.
Misją Polsat Viasat Nature jest wzbudzenie i wzmożenie miłości widzów do natury i zrozumienie konieczności jej szanowania. Tu przyroda opowiada własną historię – piękną, zaskakującą, wzruszającą, a często też dramatyczną i surową.
Polsat Viasat History HD to jeden z niewielu kanałów tematycznych w Polsce, którego 80% kontentu stanowią premiery na wyłączność. Z roku na rok rośnie w jego ramówce liczba programów historycznych związanych z Polską.
Widzowie kanału to pasjonaci historii, których hobby i zamiłowaniem jest zdobywanie najbardziej aktualnej wiedzy historycznej. 10 kwietnia br. PVH wprowadził nowe pasmo o tematyce historycznej – Viasat Epic, które nadawane jest w każdą niedzielę o 21:00. Pasmo proponuje telewidzom niezwykle interesujące seriale obyczajowe oraz programy prezentujące wydarzenia historyczne z nowej perspektywy.
No to całkiem ładny prezent będę mieć na urodziny.