Oficjalny e-sklep TVN już działa!
6 grudnia TVN Warner Bros. Discovery otworzył oficjalny sklep TVN – platformę zakupową, dostępną pod adresem sklep.tvn.pl. W fazie pilotażowej e-sklep zaoferuje unikatową kolekcję wysokiej jakości produktów związanych z Dzień Dobry TVN – najpopularniejszym programem śniadaniowym w Polsce. Limitowaną linię artykułów będzie można zakupić za pomocą dwóch form płatności – przelewem online oraz BLKIEM. Wyłącznym partnerem logistycznym oficjalnego sklepu TVN jest InPost. TVN Warner Bros. Discovery rozwija portfolio rozwiązań digitalowych w ramach wewnętrznego projektu “Digital Incubator”.
Powstanie platformy sklep.tvn.pl to efekt strategicznego zobowiązania TVN Warner Bros. Discovery do budowania zaangażowanej społeczności wokół produkcji i programów grupy. Sklep pozwala widzom uczestniczyć w świecie Dzień Dobry TVN nie tylko poprzez oglądanie programu, ale również poprzez posiadanie i korzystanie z produktów związanych z ich ulubionym programem śniadaniowym.
Z myślą o codziennym życiu widzów, sklep.tvn.pl oferuje artykuły, które są symbolicznym wyrazem ich przywiązania do marki i będą im towarzyszyć przez cały dzień. TVN Warner Bros. Discovery dokonał starannej selekcji współproducentów, których zaprosił do projektu.
W e-sklepie na otwarcie dostępne są:
Ziarna kawy – mieszanka ziaren Bourbon, Caturra i Catuai z wysoko położonych plantacji Złotego Pasu Kawy w Salwadorze. Zrobiona z nich kawa ma nuty smakowe moreli, czerwonej porzeczki oraz karmelu i jest doskonałym uzupełnieniem codziennego rytuału związanego z oglądaniem Dzień Dobry TVN;
Kubki termiczne – od znanej firmy Kambukka, które świetnie trzymają temperaturę płynów, dzięki czemu z kawą widzowie powiedzą nie tylko „dzień dobry”, ale także „dobry wieczór”. W wersji 500 ml spadek temperatury z 95°C do 50°C zajmuje aż 9 godzin;
Czapki i szaliki – wyprodukowane w 100% lokalnie, w Polsce we współpracy z firmą NAOKO. Ciepły zestaw pozwoli zachować pogodę ducha w czasie każdej aury.
“Sklep.tvn.pl to nie tylko miejsce zakupów, ale również nowy wymiar interakcji z naszą widownią. To rozwinięcie naszego portfolio i działalności w kierunku, który wskazywali nam widzowie. W pilotażowej fazie projektu chcemy, aby sklep był miejscem, gdzie widownia Dzień Dobry TVN poczuje się częścią czegoś większego. W ciągu najbliższych miesięcy będziemy analizować preferencje i potrzeby zakupowiczów, aby efektywnie rozbudowywać nową platformę” – podkreśla Krzysztof Włodarczak, Senior Digital Incubator Manager w TVN Warner Bros. Discovery.
Projekt powstania oficjalnego sklepu TVN realizowany jest w ramach wewnętrznego projektu “Digital Incubator”, który zajmuje się rozwojem nowych produktów online. Na czele projektu stoi Krzysztof Włodarczak, Senior Digital Incubator Manager w pionie Digital, zarządzanym przez Adama Sawickiego, Head of Digital w TVN Warner Bros. Discovery.
foto. TVN