Oglądaj mecze i nie trać gigabajtów – startuje nowa oferta T-Mobile dla kibiców (wideo)
Najlepsze sportowe emocje, wysoka jakość sieci i kompleksowy pakiet usług – to wyróżniki nowej oferty dla kibiców, przygotowanej przez T-Mobile Polska. Od 21 sierpnia fani piłki nożnej oraz innych dyscyplin mogą skorzystać ze specjalnej oferty abonamentowej, dzięki której oglądanie wydarzeń sportowych online nie będzie wiązało się ze zużywaniem gigabajtów.
W nowej ofercie kibica użytkownicy magentowego operatora mogą oglądać transmisje meczów na smartfonach w dowolnym miejscu i na wybranych platformach, a dzięki opcji wideo bez limitu danych nie zużywają gigabajtów dostępnych w pakiecie. Dodatkowo sportowe emocje będą dla nich na wyciągnięcie ręki tym bardziej, że mogą aktywować aż trzy pakiety IPLA – IPLA POLSAT SPORT PREMIUM, IPLA ELEVEN SPORTS oraz IPLA SPORT – w prezencie na 30 dni bez dodatkowych opłat.
W abonamencie w cenie 55 zł miesięcznie użytkownik otrzymuje kompleksowy pakiet usług: nielimitowane rozmowy SMS-y, MMS-y, 15 GB internetu (do wykorzystania w kraju) i dostęp do Supernet Video DVD, czyli usługi pozwalającej oglądać materiały wideo bez limitu danych. Wśród dostępnych platform VOD wchodzących w skład usługi znajdują się m.in. Netflix, Amazon Prime Video, TVP Sport, WP Pilot czy YouTube.
Z kolei osoby zainteresowane nową ofertą T-Mobile ze smartfonem mogą nabyć ją już od 85 zł miesięcznie, wybierając smartfon spośród modeli producentów takich Xiaomi, Samsung czy Oppo.
Bliżej sportowych emocji
Operator przygotował także kampanię reklamową, składającą się z czterech spotów telewizyjnych, w których promowane są nowoczesne smartfony w korzystnych cenach: Xiaomi Redmi Note 9 Pro z opaską Mi Smart Band 5 za 1 zł, Xiaomi Redmi Note 9 za 1 zł, Samsung Galaxy S20+ 5G czy Oppo Reno3. To już kolejna odsłona z cyklu „Bez nonsensów”, w której T-Mobile przedstawia tylko sensowne rozwiązania i oferty.
Kampania będzie prowadzona od 21 sierpnia na szeroką skalę – spoty będzie można obejrzeć w telewizji i internecie. Ponadto informacje o nowej ofercie pojawią się w radiu, social mediach, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
Magentowy team z Robertem Lewandowskim
W tym roku T-Mobile został oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, chcąc dzielić się ze swoimi klientami sportowymi emocjami. Operator wspiera męską i kobiecą kadrę narodową, Reprezentację U21 oraz kadrę młodzieżową. Ponadto został partnerem serwisu „Łączy nas piłka”, w którym publikowane są najważniejsze informacje dotyczące rozgrywek polskich drużyn narodowych. Do magentowego składu dołączył również w zeszłym tygodniu kapitan reprezentacji Polski, Robert Lewandowski, którego można oglądać w równoległej kampanii T-Mobile, promującej sieć 5G oraz jakość usług operatora..
Więcej informacji na temat oferty kibica można znaleźć na stronie https://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/oferta-pilkarska.