ohaterowie codzienności w akcji NOIZZ przejmują konta najpopularniejszych influencerów
Serwis NOIZZ.PL w akcji z największymi Instagramowymi influencerami zwraca uwagę na osoby, które pracują na pierwszej linii frontu w walce z pandemią koronawirusa. W nowym cyklu redakcyjnym NOIZZ pokazuje na swoich łamach codzienność przedstawicieli wybranych grup zawodowych. Znani influncerzy natomiast udostępniają swoje konta w social mediach, by bohaterowie codzienności mogli pokazać prawdziwy dzień swojej pracy.
– Długo zastanawialiśmy się, co możemy zrobić, żeby pokazać pracę ludzi, dzięki którym podczas trwającej pandemii możemy bezpiecznie siedzieć w domach. Od słowa do słowa wymyśliliśmy więc akcję, w której ludziom mającym prawdziwy wpływ na nasze życie dajemy milionowe zasięgi. Oddajemy im głos, by mogli pokazać swój punkt widzenia, osobiście przekazać swoją historię i pokazać swoją ciężką pracę – mówi Filip Połoska, międzynarodowy redaktor naczelny NOIZZ.
Instastories Maffashion, którą na co dzień obserwuje 1,3 mln osób, przejęła wczoraj Ane Piżl, ratowniczka medyczna, trenerka instruktorów ratownictwa międzynarodowej federacji EFR, absolwentka Akademii Medycznej w Warszawie, prezeska fundacji Safe Water Safe Land. Ane za pośrednictwem instastories Maffashion przez cały dzień pokazywała jak wygląda jej codzienna praca podczas pandemii.
Obserwujący konto Maffashion mogli się dowiedzieć jak ważne jest podczas interwencji grupy ratowniczej poinformowanie o wszystkich zaobserwowanych u siebie objawach, a także, że paramedycy podczas kwarantanny dostają obniżone wynagrodzenie, oraz o tym, jak trudne jest przeprowadzenie w pełnym stroju ochronnym resuscytacji czy innych czynności ratujących życie pacjenta. Instastories można zobaczyć tutaj: https://www.instagram.com/stories/highlights/17854142224979972/
NOIZZ planuje kolejne „przejęcia zasięgów” za pomocą kont najpopularniejszych polskich influencerów (raperów, instagramerów, sportowców, modelek). Akcja będzie rozwijana w innych krajach, w których jest obecny NOIZZ – m.in. na Węgrzech, w Serbii i na Słowacji.
Pomysłodawcami akcji są dziennikarze NOIZZ – Michał Bachowski oraz Patryk Kempiński.