OPPO wprowadza na polski rynek serię smartfonów Reno2
W londyńskiej siedzibie English National Ballet, właśnie odbyła się europejska premiera serii smartfonów OPPO Reno2. Oprócz prezentacji najnowszych smartfonów, przedstawiono również pierwsze bezprzewodowe słuchawki OPPO Enco Q1, a także zapowiedziano plany rozwoju firmy w 2020 roku, obejmujące obecność na rynku niemieckim, portugalskim oraz belgijskim.
Znakiem firmowym Serii Reno stało się już połączenie artyzmu (np. w warstwie jakości wykonania) z najnowocześniejszymi technologiami. Hołdując temu podejściu smartfony Reno2 oraz Reno2 Z zostały wyposażone w nowe możliwości, które pozwalają uwolnić kreatywność ich użytkowników. Mowa tu np. o poczwórnym aparacie głównym, oferującym szeroki wachlarz możliwości zarówno tworzenia, jak i montażu materiałów foto i wideo.
Alen Wu, Global Vice President i President of Overseas Business w OPPO, uważa, że flagowe rozwiązania wykorzystane przez firmę, wprowadzenie innowacyjnych technologii oraz nietuzinkowy design pomogą w rozwoju marki w Europie. W 2020 roku OPPO rozpocznie swoją działalność w kolejnych krajach: Niemczech, Portugalii oraz Belgii.
„W ciągu jednego roku OPPO umocniło swoją pozycję w Europie. Jesteśmy w dziesięciu krajach europejskich i planujemy rozwój na kolejnych rynkach. Odkryliśmy, że gdy ludzie sprawdzą nasze produkty, szybko się w nich zakochują. Dzieje się tak, gdyż skupiamy się na trzech kluczowych obszarach: innowacyjności, wzornictwie oraz kliencie” – powiedział Alen Wu.
„Seria Reno 2 jest ucieleśnieniem tych wartości. Urządzenia są wyposażone w topowe innowacje dla fotografii i wideo, które pozwalają użytkownikom uchwycić każdy moment z taką jakością, jak robią to profesjonaliści. Wyjątkowa konstrukcja robi niesamowite wrażenie – zaprojektowaliśmy nasze smartfony tak, by spełniały nie tylko codzienne potrzeby konsumentów, ale także odzwierciedlały ich styl życia. Seria Reno2 przesuwa granice tego, co jest możliwe w smartfonach, dzięki połączeniu technologii, sztuki i wzornictwa. Mamy nadzieję, że zostaną one pozytywnie przyjęte przez klientów w całym regionie”.