“Ostatnie 24 godziny kampanii” – nowy podcast na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM
Już od poniedziałku, 16 września br. aż do październikowych wyborów parlamentarnych na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM można będzie słuchać podcastu “Ostatnie 24 godziny kampanii”. Co wieczór jeden z 5 prowadzących podsumuje w nim kolejny dzień przedwyborczej rywalizacji partii oraz kandydatów na posłów i senatorów.
Obok codziennych audycji poświęconych zbliżającym się wyborom do Sejmu i Senatu, nadawanych w eterze redakcja Radia TOK FM już w poniedziałek, 16 września br. zaproponuje słuchaczom nowy podcast z podsumowaniem dnia – “Ostatnie 24 godziny kampanii”. Będzie on dostępny od poniedziałku do piątku po godz. 20:00 na tokfm.pl i w aplikacji mobilnej TOK FM.
– “Ostatnie 24 godziny kampanii” to podcast dla tych, którzy nie mogą codziennie śledzić informacji ze świata polskiej polityki, ale chcą poznać najnowsze tematy, wokół których toczy się przedwyborcza rywalizacja. Naszym słuchaczom opowiedzą o tym dziennikarze i publicyści z różnych mediów znani z trzymania ręki na pulsie wydarzeń – mówi Jarosław Śliżewski, szef digitalu Grupy Radiowej Agory.
W nowym podcaście wydarzenia z kampanii przedwyborczej omawiać będą: Wojciech Szacki z Polityka Insight, Piotr Maślak z Radia TOK FM, Karolina Baca-Pogorzelska z “Dziennika Gazety Prawnej”, Karolina Opolska z Radia TOK FM oraz Wojciech Orliński z “Gazety Wyborczej”.
Jako pierwszy swoje podsumowanie dnia przedstawi 16 września Wojciech Szacki.
“Ostatnie 24 godziny kampanii” to część przedwyborczej akcji Radia TOK “Wybory w TOKu”. Oprócz nowego podcastu stacja przygotowuje specjalne przewodniki parlamentarne, audycje z udziałem słuchaczy, a także 17 debat pod hasłem “Usłysz swojego posła” z kandydatami na parlamentarzystów, organizowanych z udziałem publiczności i w radiowym studiu. Aż do dnia wyborów do Sejmu i Senatu redakcja Radia TOK FM będzie szeroko informować o zbliżającym się głosowaniu i odwiedzi kilkanaście polskich miejscowości.
Więcej informacji: agora.pl, tokfm.pl/wybory i tokfm.pl oraz na profilu Radia TOK FM na Facebooku i Twitterze.
Radio TOK FM – Pierwsze Radio Informacyjne jest opiniotwórczym radiem „mówionym”, w którym słowo stanowi około 90% programu antenowego. Stacja intensywnie rozwija swoją ofertę premium – podcastów. Liczba wykupionych dostępów Premium TOK FM dynamicznie rośnie – na koniec marca br. wyniosła już ponad 17 tys.
tokfm.pl