Outdoorowa kampania BBC Earth
BBC Worldwide wykorzystało druk 3D w ramach kampanii reklamowej „Błękitnej Planety II”, wyjątkowej produkcji przyrodniczej, która w Polsce będzie miała swoją premierę na kanale BBC Earth 16 listopada o godz. 19:55.
Seria, która wprowadza w zachwyt krytyków, zabierze widzów w magiczną podróż do największej i jednocześnie najmniej znanej części naszej planety – oceanów. Dzięki wykorzystaniu przełomowych odkryć w nauce i technologii „Błękitna Planeta II” ujawni zdumiewających bohaterów podwodnego świata, wręcz nieziemskie miejsca i nieznane dotąd zachowania zwierząt.
Plakaty 3D z przepiękną kreacją graficzną, zrobione w technologii druku soczewkowego, zostały umieszczone na ekranach CLP (City Light Premium) na przystankach autobusowych w sześciu polskich miastach: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Chorzowie i Bytomiu.
Zależało nam na uchwyceniu odczucia zanurzenia w oceanicznej głębi, jakie dzięki nowoczesnym technikom filmowania daje seria „Błękitna Planeta II”. Druk 3D to do tego idealne narzędzie – komentuje Jacek Koskowski, GM&VP BBC Worldwide Polska .
Planowaniem i zakupem mediów dla BBC Worldwide zajmuje się Zenith.