partnerem Pucharu Świata w skokach narciarskich w Eurosporcie
Eurosport, najpopularniejszy kanał sportowy w Polsce, oraz marka Bergstern, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest Apart, poinformowały o nawiązaniu współpracy wokół konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2017/2018. Jako partner kanału, Bergstern będzie obecny na wszystkich platformach Eurosportu w Polsce. W ramach partnerstwa zaplanowano m.in działania promocyjne na kanałach społecznościowych, w tym konkurs, w którym do wygrania będą zegarki marki Bergstern.
Liczy się każda sekunda
Obecność marki zegarków Bergstern podczas Pucharu Świata w skokach narciarskich – sportu, w którym ułamki sekund mają ogromne znaczenie – wydaje się rzeczą oczywistą. Inspiracjami, które posłużyły do stworzenia marki, są surowe szwajcarskie krajobrazy, ale też siła ludzkiego charakteru i wszystkich cech sprawiających, że człowiek jest zdolny rozwijać się, doskonalić, niezłomnie dążyć do sukcesów i realizować śmiałe marzenia.
– Wartości, które stoją za marką Bergstern to jednocześnie cechy każdego sportowca, bliskie także Eurosportowi. Nadchodzące konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich będą niezwykle emocjonujące jako preludium do Zimowych Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018. Cieszymy się, że z marką Bergstern będziemy angażować polskich kibiców skoków narciarskich i odliczać czas do najważniejszej imprezy tego sezonu – powiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Discovery w Polsce.
Sportowe emocje rozgrzewają zimę
Skoki narciarskie to jeden z najpopularniejszych sportów w Polsce, który co sezon przyciąga przed ekrany miliony widzów. Dyscyplina ta to jeden z filarów Eurosportu, który jako jedyny transmituje wszystkie konkursy wraz z kwalifikacjami. W zeszłym sezonie największą popularnością wśród polskiej widowni cieszył się ostatni z czterech konkursów Turnieju Czterech Skoczni w Bischofshofen, który przyciągnął przed ekrany aż 955 tys. widzów. W tym czasie Eurosport 1 był czwartym najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym na polskim rynku i najchętniej oglądanym kanałem płatnym. Rekordowe okazały się także konkursy skoków narciarskich podczas mistrzostw świata w Lahti. Podczas konkursu drużynowego Eurosport 1 był drugim najchętniej oglądalnym kanałem telewizyjnym w Polsce.
Więcej niż sponsoring
Współpraca z marką Bergstern to przykład kampanii realizowanej w ramach produktu Eurosport Experience. Zadebiutował on na polskim rynku w ubiegłym roku, jako pierwsza tego typu oferta pozwalająca powiązać markę z prestiżowymi wydarzeniami sportowymi. Zakłada ona o wiele szerszy zakres działań niż standardowy sponsoring relacji sportowych, łącząc w sobie aktywacje na antenie i poza nią. Oprócz takich narzędzi, jak unikatowy branded content, zaangażowanie sportowców, ekspertów, influencerów, dedykowane aplikacje, cross-promocje czy pakiet hospitality, zespół Brand Partnership Discovery Media oferuje swoim klientom spoty w ekskluzywnym czasie reklamowym w trakcie największych wydarzeń sportowych transmitowanych przez Eurosport.