Internet & Gry - Reklama

Pasja w podróży – nowy serwis pod patronatem Bridgestone

Z początkiem maja ruszył ogólnopolski projekt Pasja w Podróży, poświęcony rozwiązaniom mobility solutions marki Bridgestone, realizowany przez Media Impact, Dom Mediowy The & Partnership oraz Bridgestone Europe.

 

Nowy serwis Pasja w podróży zawiera artykuły, materiały wideo, grafiki, wywiady oraz porady związane z podróżowaniem samochodem. To miejsce, gdzie można znaleźć inspiracje – wyjątkowe trasy i ciekawe miejsca warte odwiedzenia w czasie realizowania swoich pasji podróżniczych.

Dzięki wykorzystaniu w nowym serwisie narzędzi content marketingowych kontekstowo pokazujemy  złożone rozwiązania technologiczne typu mobility. Pasja w podróży to zarówno inspiracja, jak i obietnica – tworzymy treści zachęcające czytelników do wyjazdów, okazji bycia w trasie i pasjonowania się podróżami, pokazujemy produkty Bridgestone w kontekście wszystkich aspektów dotyczących bycia w drodzemówi Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management z Ringier Axel Springer Polska.

 

 

Za koncepcję kreatywną oraz strategię odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Do współpracy zaproszono redakcje Onetu, Auto Świata oraz Komputer Świata.

Tegoroczna akcja jest początkiem długofalowych działań dla marki Bridgestone.

Platforma Pasja w Podróży jest dostępna pod adresem: https://pasjawpodrozy.onet.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *