Pasja w podróży – nowy serwis pod patronatem Bridgestone
Z początkiem maja ruszył ogólnopolski projekt Pasja w Podróży, poświęcony rozwiązaniom mobility solutions marki Bridgestone, realizowany przez Media Impact, Dom Mediowy The & Partnership oraz Bridgestone Europe.
Nowy serwis Pasja w podróży zawiera artykuły, materiały wideo, grafiki, wywiady oraz porady związane z podróżowaniem samochodem. To miejsce, gdzie można znaleźć inspiracje – wyjątkowe trasy i ciekawe miejsca warte odwiedzenia w czasie realizowania swoich pasji podróżniczych.
– Dzięki wykorzystaniu w nowym serwisie narzędzi content marketingowych kontekstowo pokazujemy złożone rozwiązania technologiczne typu mobility. Pasja w podróży to zarówno inspiracja, jak i obietnica – tworzymy treści zachęcające czytelników do wyjazdów, okazji bycia w trasie i pasjonowania się podróżami, pokazujemy produkty Bridgestone w kontekście wszystkich aspektów dotyczących bycia w drodze – mówi Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management z Ringier Axel Springer Polska.
Za koncepcję kreatywną oraz strategię odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Do współpracy zaproszono redakcje Onetu, Auto Świata oraz Komputer Świata.
Tegoroczna akcja jest początkiem długofalowych działań dla marki Bridgestone.
Platforma Pasja w Podróży jest dostępna pod adresem: https://pasjawpodrozy.onet.pl/