Internet & Gry - Reklama

Pasja w podróży – nowy serwis pod patronatem Bridgestone

Z początkiem maja ruszył ogólnopolski projekt Pasja w Podróży, poświęcony rozwiązaniom mobility solutions marki Bridgestone, realizowany przez Media Impact, Dom Mediowy The & Partnership oraz Bridgestone Europe.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Nowy serwis Pasja w podróży zawiera artykuły, materiały wideo, grafiki, wywiady oraz porady związane z podróżowaniem samochodem. To miejsce, gdzie można znaleźć inspiracje – wyjątkowe trasy i ciekawe miejsca warte odwiedzenia w czasie realizowania swoich pasji podróżniczych.

      Dzięki wykorzystaniu w nowym serwisie narzędzi content marketingowych kontekstowo pokazujemy  złożone rozwiązania technologiczne typu mobility. Pasja w podróży to zarówno inspiracja, jak i obietnica – tworzymy treści zachęcające czytelników do wyjazdów, okazji bycia w trasie i pasjonowania się podróżami, pokazujemy produkty Bridgestone w kontekście wszystkich aspektów dotyczących bycia w drodzemówi Ewa Schreiber, Head of Strategic Project Management z Ringier Axel Springer Polska.

       

       

      Za koncepcję kreatywną oraz strategię odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Do współpracy zaproszono redakcje Onetu, Auto Świata oraz Komputer Świata.

      Tegoroczna akcja jest początkiem długofalowych działań dla marki Bridgestone.

      Platforma Pasja w Podróży jest dostępna pod adresem: https://pasjawpodrozy.onet.pl/

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *