Patrycja Orłowska Kierownikiem Zespołu Social Media w Grupie Onet – RAS Polska
Patrycja Orłowska objęła stanowisko Kierownika Zespołu Social Media. Przejęła obowiązki od Rafała Drzewieckiego, obecnie Dyrektora Departamentu Traffic Management & Performance Marketing.
Jako Kierownik Zespołu Social Media, Patrycja Orłowska jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii social media w Grupie Onet-RAS Polska oraz zarządzanie zespołem social media. Do głównych zadań Patrycji Orłowskiej należy praca nad polityką wydawniczą i dystrybucja treści w social mediach.
Patrycja posiada ogromne doświadczenie w mediach społecznościowych. Bardzo się cieszę, że będzie teraz pracowała nad szerszym portfolio naszych marek. Chcemy by były one bliżej naszych użytkowników. Jest to priorytet naszej strategii social media. Patrycja ma za sobą pracę z wieloma redakcjami, dlatego to właśnie ją wybraliśmy do tego zadania – mówi Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska.
Patrycja Orłowska jest związana z mediami od 6 lat. Do Grupy Onet-RAS Polska dołączyła we wrześniu 2016 r. na stanowisku Manager Social Media w redakcji Newsweek.pl. Wcześniej pracowała w Agora SA jako Social Media Consultant oraz Koordynator social media i kontaktów z mediami w Trend & Fashion Group. Swoją karierę zawodową w branży social media rozpoczęła od pracy m.in. dla Makroconcert Polska. Następnie współpracowała z 4fun.tv oraz Valkea Media