Sieci kabloweWAŻNE

Pierwsi klienci już korzystają z gigabitowego internetu od UPC (wideo)

UPC Polska, lider sektora kablowego, wraz z rozpoczęciem ery gigabitowej w Polsce wystartował z najbogatszą ofertą prędkości internetu światłowodowego oraz nową kampanią marketingową i promocjami. Pierwsi klienci w Warszawie już korzystają z internetu o prędkości 1Gb/s od UPC, a w całej Polsce dostępne jest nowe portfolio usług, z szerokim wachlarzem najwyższych prędkości, najlepszej jakości Wi-Fi ze smart modemem Connect Box oraz bogatą ofertą treści telewizyjnych.

Gigabitowe przyśpieszenie internetu

W ramach oferty klienci w Warszawie mogą już korzystać z najszybszego gigabitowego internetu światłowodowego czyli prędkości 1000 Mb/s, a w pozostałych lokalizacjach w Polsce – z atrakcyjnej oferty prędkości – 150 Mb/s, 300 Mb/s oraz 500 Mb/s. Klienci otrzymują również najlepsze Wi-Fi na rynku z nowoczesnym modemem Connect Box lub Giga Connect Box – wspierającym prędkości 1 Gb/s. Modem wpisuje się w światowe trendy, jest kompatybilny z wieloma technologiami przydatnymi w domu i biurze oraz wyróżnia się atrakcyjnym designem.

Więcej kanałów telewizyjnych w rozrywkowych pakietach

Wraz z giga przyśpieszeniem internetu UPC rozwija także ofertę telewizyjnej rozrywki. Do sportowych kanałów dołączyły dwa kanały Polsat Sport Premium oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium, dzięki którym będzie można oglądać rozgrywki w ramach Ligi Mistrzów UEFA oraz Ligi Europy UEFA przez najbliższe trzy lata.

Klienci UPC otrzymali też dostęp do pakietu telewizyjnego Start HD, wzbogaconego aż o 18 kanałów telewizyjnych, obecnych do tej pory jedynie w wyższych pakietach – Select i Max. Tym samym liczba kanałów w pakiecie Start HD wzrosła z 32 do 50. Fani kanałów tematycznych Polsatu również skorzystają na wrześniowych zmianach. Do oferty telewizyjnej rozrywki UPC dołączył kanał Polsat Doku, który dostępny będzie w pakiecie Max. Do 8 stycznia 2019 roku kanał ten w ramach tzw. otwartego okna, będą mogli oglądać też klienci pakietu Select, podobnie jak kanały Polsat Play i Polsat Romans – „otwarte okno” dla tych kanałów w pakiecie Select również potrwa do 8 stycznia przyszłego roku.

Nowa, kosmiczna kampania


Główną ideą kreatywną kampanii marketingowej jest kosmiczna prędkość. Kampania prezentująca nowe propozycje marki, internet 1 Gb/s z nowoczesnym modemem i Smart Wi-Fi, obejmie swoim zasięgiem całą Polskę, w tym Warszawę, jako pierwsze polskie Giga Miasto w sieci Liberty Global. Działania prowadzone będą w telewizji, radiu, digitalu, w social media, na nośnikach outdoor i POSM. Promocję wspierać będą również akcje ambientowe oraz współpraca z influencerami – Sprawdzam Jak, viva-a-viva, Kabaretem Czwarta Fala oraz Fitlovers. Specjalne niespodzianki czekają na mieszkańców stolicy. Kreację kampanii przygotowały agencje Opus B oraz Golden Submarine, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *