Pierwsza rocznica powstania projektu TV♥
21 listopada, w Światowy Dzień Telewizji, swą pierwszą rocznicę powstania świętuje tv♥. Projekt autorstwa TVN Media zyskał liczne grono zaangażowanych użytkowników i status opiniotwórczego źródła eksperckiej wiedzy na temat roli telewizji w obecnym ekosystemie mediów.
W ramach projektu tv♥, 21 listopada 2016 roku została powołana platforma tv.tvnmedia.pl, która stanowi źródło cennych informacji i inspiracji dla przedstawicieli branży mediowej
w Polsce. Od momentu uruchomienia portalu średnia miesięczna liczba jego użytkowników wynosi ok. 1 000 osób, co stanowi znaczną część przedstawicieli rynku medialnego w kraju. Zgromadzony na niej zbiór ponad 250 materiałów dotyczy m.in. efektywności inwestycji, dostarcza wiedzy o trendach światowego marketingu oraz informacji o konkretnych grupach docelowych.
Publikacje dostępne na platformie tv.tvnmedia.pl są przygotowywane przez dział strategii
i badań produktu reklamowego TVN Media w oparciu o wyniki międzynarodowych raportów oraz własnych badań realizowanych we współpracy z jednostkami badawczymi
w Polsce.
W najnowszej analizie (https://tv.tvnmedia.pl/sila-tv-kluczowe-cechy-tv-jako-medium-reklamowego/) przedstawione zostały wyniki opracowania stworzonego przez organizację The Global TV Group skupiającą najważniejsze podmioty w branży telewizyjnej. Wyniki, dostępne na tv.tvnmedia.pl, dotyczą polskiego rynku TV i jednoznacznie świadczą o niesłabnącej pozycji tego medium.
Uruchomiony przez TVN Media, we współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, cykl #opiniejuroraeffie jest kolejnym popularnym w branży źródłem danych i inspiracji: (https://tv.tvnmedia.pl/szukaj/?q=%23opiniejuroraeffie).
TVN Media i SAR planują kontynuować współpracę i realizować kolejne, zbliżone projekty.
W fazie przygotowań jest m.in. cykl #imaginationday, w ramach którego na platformie tv.tvnmedia.pl zostaną podsumowane międzynarodowe wystąpienia z tegorocznego seminarium Imagination Day.
Warto wspomnieć, że projekt tv♥ to nie tylko portal tv.tvnmedia.pl, ale również konferencja tv day poświęcona roli telewizji w erze ewolucji rynku mediów. Pierwsza edycja odbyła się na początku 2016 roku. Wzięło w niej udział prawie 1 000 przedstawicieli rynku mediowego w Polsce. Podobne wydarzenie z udziałem międzynarodowych prelegentów jest planowane na początku 2018 roku. Szczegóły projektu tv♥ można śledzić na bieżąco na platformie tv.tvnmedia.pl oraz na profilach Facebook i Instagram @tvnmedia.pl.