Pierwsze miejsce Eleven Sports 1 w weekendowych wynikach oglądalności
Według badań Nielsen Audience Measurement w ostatni weekend Eleven Sports 1 był zdecydowanie najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce w grupie komercyjnej 16-49 lat.
Jego średni udział w tej części rynku wyniósł 0,80%. Kanał zajął również pierwsze miejsce w grupie 18-59 lat z udziałem na poziomie 0,92%. Wśród mężczyzn (16-49) z dużych miast Eleven Sports 1 uzyskał wynik 1,20%. To o 0,45% więcej od kolejnego kanału sportowego. Jednocześnie w tej samej grupie mężczyzn Eleven Sports 1 znalazł się na 16. miejscu biorąc pod uwagę wszystkie dostępne kanały.
Najlepsze wyniki oglądalności uzyskały: wyścig Formula 1™ o Grand Prix™ Włoch (AMR Total Individuals 184 225) i piłkarski mecz ligi włoskiej UC Sampdoria – SSC Napoli z udziałem czterech reprezentantów Polski (AMR Total Individuals 155 707).