“Piszemy o tym, co ma znaczenie” – Wyborcza.pl z nową kampanią i atrakcyjnymi promocjami (wideo)
W poniedziałek, 14 listopada 2022 r. rozpoczęła się najnowsza kampania wizerunkowa Wyborcza.pl. Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach – w myśl hasła “Piszemy o tym, co ma znaczenie”. Działania promocyjne, które potrwają do Bożego Narodzenia, będą też kierować do przedświątecznych specjalnych ofert zakupu subskrypcji Wyborcza.pl.
Działania partii rządzącej, inflacja, katastrofa klimatyczna czy zdrowie psychiczne to ważne tematy współczesnego świata. Do nich właśnie odwołuje się najnowsza kampania wizerunkowa serwisu, na którą składają się cztery spoty. Każdy z nich przedstawia Wyborcza.pl jako rzetelne i wiarygodne źródło informacji, podążające za tym, co w danym momencie jest dla jego odbiorców najważniejsze.
Na jesienną kampanię Wyborcza.pl składają się cztery spoty, które można zobaczyć na platformie YouTube, Facebooku, w serwisach VOD i portalach horyzontalnych.
Kreacje reklamowe przygotował dział marketingu “Wyborczej” we współpracy z SzutSzut Studio (produkcja). Zakupu mediów dokonał dział marketingu “Wyborczej” przy wsparciu Spark Foundry.
Oprócz tego 14 listopada na Wyborcza.pl rozpoczął się okres licznych promocji cenowych. Na początek z okazji “Black Friday” internauci mogą kupić najwyższy Pakiet Klubowy, umożliwiający m.in. pełen dostęp do treści Wyborcza.pl dla 3 osób, z rabatami sięgającymi nawet 85%. Szczegóły promocji można znaleźć na Prenumerata.Wyborcza.pl.