PLAY wzmacnia obszar Public Affairs
W marcu do zespołu PLAY dołączył Jan Pilewski obejmując stanowisko Senior Public Affairs Manager. Jest to nowo utworzone stanowisko w ramach powstałego w zeszłym roku departamentu komunikacji korporacyjnej.
W ramach zajmowanego stanowiska Jan Pilewski jest odpowiedzialny za kształtowanie szerokorozumianej polityki publicznej spółki na szczeblu lokalnym i centralnym w tym m.in. przygotowywanie analiz otoczenia instytucjonalnego spółki, tworzenie i realizację strategii działań angażowania interesariuszy, ocenę istniejących oraz budowę nowych relacji instytucjonalnych spółki.
Ponadto Jan Pilewski będzie wspierał spółkę w relacjach z lokalnymi społecznościami oraz mediami w zakresie realizacji celów związanych z rozbudową sieci i prowadzeniem polityki publicznej, a także będzie reprezentował PLAY w organizacjach branżowych i biznesowych.
Jan Pilewski będzie raportował bezpośrednio do Małgorzaty Zakrzewskiej, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w PLAY.
Jan Pilewski powsiada 12-letnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, issue management i public affairs. Bezpośrednio przed dołączeniem do PLAY zajmował stanowisko
Associate Director w agencji MSL, gdzie przez okres ponad 5 lat doradzał i nadzorował obsługę m.in. Innogy, Amazon, FUR EUROPE oraz PLAY. W przeszłości pracował między innymi w Edelman Polska, gdzie był członkiem zespołów komunikacji korporacyjnej i public affairs, obsługując m.in. Chevron Polska. Ukończył studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, studiował także na Northeastern Illinois University w Chicago oraz odbył praktyki w instytucjach samorządowych i rządowych w USA. Ukończył także program mentoringowy „30Under30” organizowany przez Amerykańską Izbę Handlową w Warszawie.