Internet & Gry - Reklama

Plotek.pl wspólnie z Bankiem BNP Paribas świętuje Dzień Doceniania

Plotek.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów o gwiazdach i celebrytach, w niestandardowy sposób włączył się w akcję #DOCENIAJnieoceniaj organizowaną przez Bank BNP Paribas. Dziś – w czwartek, 5 marca br. serwis wspólnie z bankiem zaprasza swoich użytkowników na Dzień Doceniania.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

       

       

       

       

      Redakcja Plotek.pl w niestandardowy sposób włączyła się w kampanię #DOCENIAJnieoceniaj. Z okazji Dnia Doceniania serwis publikuje pozytywne newsy o gwiazdach, wszystkie pisane w duchu doceniania, a nie oceniania.

      Plotek.plto źródło najnowszych newsów o gwiazdach, ale pisanych z szacunkiem do ich bohaterów. Tym między innymi odróżniamy się od konkurencji, że w naszych artykułach staramy się jak najczęściej doceniać osoby ze świata show biznesu, dlatego chętnie zaangażowaliśmy się w akcję #DOCENIAJnieoceniajmówi Wiktoria Jakubowska, redaktorka naczelna Plotek.pl.

      W serwisie pojawiły się także artykuły o celebrytach nawiązujące do tematyki akcji, które są promowane w specjalnym obszarze na górze strony głównej Plotek.pl. Użytkownicy serwisu mogą dowiedzieć się z nich m.in. za co redakcja docenia swoje ulubione gwiazdy, którzy celebryci najbardziej inspirują fanów do afirmacji życia i które popularne osoby nie zważają na krytykę.

      Z kampanią #DOCENIAJnieoceniaj będą mogli zapoznać się również internauci odwiedzający Gazeta.pl – tekst na jej temat pojawi się na stronie głównej portalu. Dodatkowo, akcja jest promowana standardowymi formatami reklamowymi zarówno w tradycyjnej, jak i mobilnej wersji serwisu Plotek.pl.

      – W 2019 roku przeprowadziliśmy badanie, które pokazało, że poczucie bycia niedocenionym dotyczy aż 72% kobiet i 69% mężczyzn w Polsce. Zdopingowało nas to do propagowania pozytywnych postaw i wspierania innych nie tylko wewnątrz, ale także na zewnątrz naszej organizacji. W ramach już kolejnej edycji kampanii #DOCENIAJnieoceniaj zachęcamy do wzajemnego wsparcia dobrym słowem, okazywania innym uznania i wzajemnej życzliwości . Aby jeszcze bardziej zwrócić uwagę na problem niedocenienia i zachęcić Polaków do wyrażania pozytywnych opinii, w 2019 roku ogłosiliśmy dzień 5 marca Dniem Doceniania, który w tym roku świętujemy po raz kolejnymówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.

      Więcej o kampanii #DOCENIAJ nie oceniaj można przeczytać na stronie: https://www.doceniajnieoceniaj.pl

      Plotek.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów o gwiazdach i celebrytach – według badania Gemius/PBI w styczniu br. odwiedziło go 6,2 mln użytkowników, którzy wykonali w serwisie ponad 66 mln odsłon. Plotek.pl jest także najbardziej mobilnym serwisem w swojej kategorii – na smartfonach i tabletach z serwisu korzysta ponad 5,3 mln użytkowników.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *