Podcast „Co to będzie” świętuje pierwsze urodziny i rusza z kolejnym spin-offem
Podcast Gazeta.pl „Co to będzie” świętuje urodziny! Marta Nowak i Miłosz Wiatrowski-Bujacz nagrali specjalny odcinek z publicznością, który ukaże się w czwartek, 13 marca br. o godz. 20:00 na Gazeta.pl i w serwisach streamingowych. Podcast cieszy się dużą popularnością – przez ostatni rok zanotował ponad 60 mln wyświetleń. Wkrótce ruszy też jego wyborczy spin-off „Co to będzie w Belwederze”.
Podcast „Co to będzie” zadebiutował w 2024 roku, szybko zdobywając uznanie słuchaczy, którzy docenili ten merytoryczny, a zarazem humorystyczny i przystępny sposób komentowania otaczającej nas rzeczywistości. Do tej pory podcast odtworzono ponad 60 mln razy. Odcinki dostępne są na Gazeta.pl oraz w mediach społecznościowych portalu – na Instagramie, Facebooku i YouTube, a także w Spotify i Apple Podcasts. Podcast „Co to będzie” zdobył także wyróżnienie Debiut Roku w Raporcie Audio stworzonym w ubiegłym roku przez “Media & Marketing Polska”.
Z okazji pierwszych urodzin formatu jego twórcy – Marta Nowak oraz Miłosz Wiatrowski-Bujacz – zaprosili fanów do wspólnego świętowania. W poniedziałek, 10 marca br. w kinie Helios Blue City w Warszawie nagrano odcinek specjalny z udziałem publiczności, która miała okazję zadawać pytania. Premiera zaplanowana jest na czwartek, 13 marca br.
– Jestem niezwykle szczęśliwy, że Gazeta.pl jest miejscem, gdzie powstają takie programy, robione przez takich ludzi. Dzięki Marcie Nowak i Miłoszowi Wiatrowskiemu-Bujaczowi Gazeta.pl zyskała nie tylko podcast roku, ale też otworzyła się na nowych odbiorców i po raz kolejny pokazała swoje „moce kreatywne” w branży – komentuje Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl.
Podcast „Co to będzie” się nie zatrzymuje: Marta Nowak oraz Miłosz Wiatrowski-Bujacz już szykują serię odcinków dedykowanych polskiej kampanii prezydenckiej – „Co to będzie w Belwederze”.
– W „Co to będzie w Belwederze” nie chcemy tylko debatować o najnowszych sondażach. Będziemy też przedstawiać sylwetki kandydatów na prezydenta, dociekać ich poglądów, analizować mniej lub bardziej udane strategie. Pochylimy się nad popisami, wpadkami, opowieściami z mchu i paproci, które roztaczają przed oczami wyborców. I nie obiecujemy, że zawsze będziemy gryźć się w język – mówi Marta Nowak, dziennikarka Gazeta.pl i współprowadząca podcast „Co to będzie”.
– „Co to będzie w Belwederze” to dla mnie pomysł z cyklu „śledzimy z bliska kampanię po to, żebyście wy nie musieli”. Zamiast oglądać kanały informacyjne 24/7 tylko po to, żeby dowiedzieć się, co kandydaci jedli na śniadanie, włączcie raz w tygodniu nasze podsumowanie i bądźcie na bieżąco z tym, co o tej kampanii naprawdę warto wiedzieć – dodaje Miłosz Wiatrowski-Bujacz, dziennikarz Gazeta.pl i współprowadzący „Co to będzie”.
“Co to będzie w Belwederze” zadebiutuje w sobotę, 29 marca br. na stronie głównej Gazeta.pl, YouTube, Spotify i Apple Podcasts. Będzie to kolejny spin-off podcastu po sukcesie niezwykle popularnego „Co to będzie w Ameryce”, gdzie ze szczegółami autorzy komentowali kampanię wyborczą w Stanach Zjednoczonych.
foto, źródło. Agora