BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Polacy wybrali wieczór wyborczy z TVN24

Wieczór wyborczy w TVN, TVN24 i TVN24 BIS w szczytowym momencie oglądało w sumie 4,5 miliona widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. To wynik zdecydowanie lepszy od głównych konkurentów. Wyborcza niedziela zgromadziła także bardzo dużą widownię na portalu tvn24.pl oraz TVN24 GO.

 

W niedzielę na antenach TVN, TVN24 i TVN24 BIS można było oglądać wieczór wyborczy. Wspólny program na tych stacjach trwał 50 minut i w szczytowym momencie oglądało go w sumie 4,5 miliona widzów. Gospodarzem programu był Grzegorz Kajdanowicz, dziennikarz “Faktów” TVN.

Średnio wieczór wyborczy na trzech kanałach grupy TVN śledziło prawie 4 miliony widzów. To dało nam pierwsze miejsce pod względem oglądalności.

Kanały grupy TVP oglądało o pół miliona mniej widzów. Kanały grupy Polsat śledziło niespełna półtora miliona widzów.

 

 

Wieczór wyborczy w internecie

Wyborcza niedziela zgromadziła także bardzo dużą widownię w internecie. W sumie portal tvn24.pl oraz platformę TVN24 GO w tym dniu oglądało ponad 2,3 miliony unikalnych użytkowników.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *