BadaniaDVB-TMedia

“Policjantki i Policjanci” Czwórki dystansują seriale konkurencji

Po pierwszym miesiącu emisji jesiennych premier, „Policjantki i Policjanci” – z udziałami w rynku na poziomie 8,7% (SHR All 4+) – zapewniają Czwórce w czasie ich emisji spektakularną przewagę nad bezpośrednią konkurencją stacji. Udziały Czwórki w trakcie serialu są prawie dwukrotnie większe niż TV Puls, emitującej w tym paśmie „Lombard. Życie pod zastaw” i aż czterokrotnie większe niż TVN7, która konkuruje z hitem Czwórki produkcjami „Zakochani po uszy” oraz „19+”.

 

Również w grupie komercyjnej udziały Czwórki w paśmie „Policjantek i Policjantów”, przekraczające 7%, zdecydowanie przewyższają wyniki TVP Puls i prawie dwukrotnie – udziały TVN7. Warto dodać, że w grupie młodych widzów przed trzydziestką, udziały serialu wyniosły średnio 9,5% (SHR All 16-29) , a w ostatnim dniu września sięgnęły 15%.

Średnia oglądalność premier „Policjantek i Policjantów” emitowanych do końca września wyniosła 1 mln 60 tys. widzów i z tygodnia na tydzień systematycznie rosła. Największą tej jesieni widownię odnotował odcinek emitowany 30 września oglądany przez 1,331 mln osób przy udziałach 10% w grupie 4+ i 8,3 % w grupie komercyjnej.

Serial produkuje dla Czwórki ATM Grupa S.A.

dane: Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *