BadaniaMediaPolsat BOX

Polsat w Dzień Disneya najchętniej oglądaną stacją telewizyjną pod względem komercyjnym

Wielu widzów wybrało Wielkanoc z Telewizją Polsat, ale najwyższe wyniki w grupie komercyjnej odnotowaliśmy w te dwa świąteczne dni: Wielkanocną Niedzielę; 17 kwietnia (A16-59 – 7,78%) i Wielkanocny Poniedziałek; 18 kwietnia (A16-59 – 8,03%).

 

Wielkanocny Poniedziałek, już po raz czwarty, na naszej antenie upłynął pod znakiem animowanych i fabularnych przebojów kinowych Disneya i ponownie odnieśliśmy sukces komercyjny!

W ramach tegorocznej edycji Dnia Disneya (18 kwietnia br.) od wczesnego poranka do wieczornego seansuzaprezentowaliśmy tak znakomite filmy, jak: „Toy Stoy 3”, „Auta 3”, „Zaplątani”, „Skarb narodów”, „Vaiana: Skarb oceanu” i „Król Lew” (2019).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *