Ponad 1 mln 300 tys. widzów telewizji wPolsce.pl miesięcznie – tylko w internecie
Już kilka miesięcy nadaje swój program w internecie telewizja wPolsce.pl. Jest to kanał publicystyczno-informacyjny, którego właścicielem jest spółka Fratria, kierowana przez prezesa Romualda Orła. W ostatnich tygodniach kanał ten odniósł spory sukces. Dzienny zasięg streaming’u stacji (a więc relacji na żywo) w serwisie Youtube sięgnął 80 tysięcy unikalnych użytkowników, a miesięcznie streaming ten dociera do ponad 1 300 000 unikalnych użytkowników.
Programy publicystyczne prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy tygodnika “Sieci” oraz portalu wPolityce.pl na antenie wPolsce.pl cieszą się sporą, stale rosnącą popularnością. Do hitów stacji zaliczyć można poranne rozmowy Wojciecha Biedronia, Marka Pyzy i Marcina Wikło, magazyny: “Tydzień Braci Karnowskich” Jacka i Michała Karnowskich, “Bardzo Ważna Sprawa” Piotra Barełkowskiego, “Proszę To Wyjaśnić” Edyty Hołdyńskiej i “Klub Ronina” Józefa Orła, a także WIECZORY Ryszarda Makowskiego, Piotra Barełkowskiego i Aleksandry Jakubowskiej.
– Konsekwentnie przekonujemy widzów do siebie doświadczeniem i wysokim poziomem przekazu. Nasi prowadzący są autorytetami dla widzów, którzy z chęcią ich oglądają – stwierdziła Agata Rowińska – redaktor naczelna wPolsce.pl.
“Niebawem przedstawimy naszym widzom kilka niespodzianek, dlatego liczymy na dalszy wzrost oglądalności naszej stacji” – dodaje Rowińska.
Poza internetem telewizja wPolsce.pl dostępna jest na kanale 196 Cyfrowego Polsatu oraz w ponad 30 sieciach kablowych. Piotr Barełkowski, dyrektor ds. dystrybucji i rozwoju stacji, podkreśla, że stacja zabiega o dalsze poszerzenie zasięgu.
“Naprawdę warto włączyć wPolsce.pl do oferty każdej kablówki, to element wzbogacający ofertę, będący ciekawą propozycją dla abonentów ciekawych świata, wymagających i poszukujących nowości” – podkreśla Barełkowski.