Internet & Gry - Reklama

Portal „Super Express” rozbudowany o projekt Miasto

Portal „Super Express” został rozbudowany o projekt Miasto, realizowany przez dziennikarzy serwisu Eska Info oraz „Super Expressu” i oferujący w domenie Se.pl newsy z 15 miast. Treści lokalne ukazują się pod marką Eska Info i aktualizowane są na bieżąco przez reporterów z całego kraju Szefem projektu Miasto Eska Info jest Sylwia Adamczyk, a za sprzedaż reklam odpowiada Mariusz Szuster.

 

 

– Media globalne i lokalne wspólnie tworzą jedno środowisko medialne. Dlatego doceniając wartość lokalności zdecydowaliśmy się na połączenie serwisu Eska Info z portalem „Super Express”, by dalej wspólnie działać nad rozwojem naszej oferty informacyjnej w Internecie. Dwa tygodnie działania w domenie Se.pl dało już serwisowi Eska Info znaczący wzrost liczby użytkowników i odsłon. Jesteśmy przekonani, że kolejne miesiące zaowocują jeszcze lepszymi wynikami mówi Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express.

Według danych Gemius PBI serwis Eska Info miał w czerwcu br. 1,5 mln realnych użytkowników oraz 6,2 mln odsłon.

Szefem projektu Miasto Eska Info pozostaje dotychczasowa redaktor naczelna serwisu Eska Info Sylwia Adamczyk. Szefową serwisu Miasto Warszawa jest Olga Karaban. Ich bezpośrednim przełożonym został Bartłomiej Łęczek, wicenaczelny „Super Expressu” odpowiedzialny za obszar związany z tworzeniem i publikowaniem treści w Internecie. Zespół pracujący w Eska Info w całości zasilił redakcję projektu Miasto.

Za sprzedaż reklam na stronach projektu Miasto odpowiada Mariusz Szuster, zastępca dyrektora handlowego ds. sprzedaży bezpośredniej w Biurze Reklamy Radia i Internetu TIME SA.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *