BadaniaDVB-TMedia

Prawie 1,3 mln widzów „Świętego”. Czwórka wiceliderem wśród młodych widzów

Premierowe odcinki „Świętego” oglądało jesienią prawie 1,3 mln widzów. W paśmie serialu – od poniedziałku do czwartku o godz. 20 – z udziałami w rynku sięgającymi 9% Czwórka plasowała się na czwartym miejscu w Polsce, prawie dwukrotnie dystansując TVN7, a dwuipółkrotnie – TV Puls.

 

W grupie komercyjnej udziały stacji przekraczały 7% zapewniając jej piątą lokatę na rynku, a wśród widzów przed trzydziestką z wynikiem prawie 11% (SHR All 16-29) Czwórka była drugą najchętniej oglądaną telewizją w Polsce.

Największa widownia pojedynczego odcinka (12 października) to 1,515 mln widzów przy udziałach w rynku wynoszących 10%, najwyższe udziały w grupie komercyjnej przekroczyły 9% ( 17 listopada), a w grupie 16-29 – aż 16% (16 września).

Wiosną Czwórka wyemituje nowy sezon serialu.

Święty” to komedia obyczajowa, w której osobiste perypetie bohaterów i wydarzenia z życia małej społeczności, przeplatają się z kryminalnymi zagadkami. W jesiennych odcinkach w obsadzie serialu – obok Mariusza Węgłowskiego, Michała Milowicza, Saszy Reznikowa, Jolanty Niedźwieckiej, Klaudii Sokołowskiej, Pameli Płachtij i Ediego – pojawili się m.in.: Anna Iberszer, Kazik Mazur, Vienio, Magdalena Wróbel, Leszek Stanek, Krzysztof Hanke, Monika Mariotti.

Serial produkuje dla Czwórki ATM Grupa S.A.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *