Premiera serii „Biblioteka Troskliwych Rodziców” – kolekcji książek miesięcznika „Dziecko”
Na rynku są już dwie pierwsze książki z nowej serii „Biblioteka Troskliwych Rodziców” wydawanej przez miesięcznik „Dziecko”. Seria sześciu wyjątkowych poradników powstała z myślą o przyszłych rodzicach, którzy dowiedzą się z nich wszystkiego na temat ciąży, rozwoju, snu, żywienia, wychowania dziecka i karmienia piersią.
Pierwsze dwie książki z serii to „Ciąża z klasą. Fachowy przewodnik po ciąży i całej reszcie” Chiary Hunt i Mariny Fogle oraz „Spokojny sen. Przewodnik dla rodziców niemowląt i małych dzieci” Sarah Ockwell-Smith.
„Ciąża z klasą” zawiera praktyczne porady, których autorki udzielają na kursach założonej przez siebie szkoły rodzenia. To przewodnik, który ułatwi przejście przez czas ciąży. Nikt w nim nie twierdzi, że istnieje coś takiego jak „normalna” ciąża czy „normalny” poród, bo przecież każda kobieta przeżywa je inaczej. A wskazówkom, radom i anegdotom towarzyszą prawdziwe historie uczestniczek kursów szkoły rodzenia Chiary i Mariny.
„Spokojny sen” to niezbędny przewodnik dla rodziców, niezależnie od tego, jakie trudności wiążą się ze snem ich dziecka: czy są to częste nocne pobudki u niemowląt, kłopoty z zasypianiem u roczniaków i dwulatków czy lęki nocne i sławetne „wiele żądań przed snem” u przedszkolaków. Autorka, która jest doulą i nauczycielką w szkole rodzenia, przekonuje, że wcale nie trzeba zostawiać dziecka, aż się wypłacze, ani zamykać go w pokoju po to, by wszyscy w końcu mogli się porządnie wyspać.
Pierwsze dwie książki z serii„Biblioteka Troskliwych Rodziców” ukazały się w czwartek, 15 marca br. Każda z książek kosztuje 39,90 zł i zawiera ok. 300 stron. Można je kupić na Kulturalnysklep.pl i w sklepach sieci Empik, a także – w formie cyfrowej – na Publio.pl. Kolejne książki z serii będą ukazywać się co miesiąc.
Wydanie książek z serii „Biblioteka Troskliwych Rodziców” wspiera promocja w czasopismach i radiostacjach Agory, w telewizji (Polsat JimJam, MiniMini+), w internecie (serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS i w kinach sieci Helios. Kampanię przygotował Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.