Prenumerata cyfrowa “Gazety Wyborczej” dla profesjonalistów z branży PR i promocji
W czerwcu br. zespół “Gazety Wyborczej” uruchomił specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej dla biznesu skierowaną do klientów z branży PR i promocji. Dzięki niej subskrybenci pracujący w agencjach PR lub działach PR i promocji firm będą mieć nie tylko dostęp do informacji o najważniejszych wydarzeniach z Polski i ze świata na Wyborcza.pl, ale też możliwość skorzystania ze specjalnych e-booków przygotowanych przez redakcję “Gazety Wyborczej” oraz kursu Instytutu Dobrego Życia poświęconego wystąpieniom publicznym.
– W stale zmieniających się realiach kryzysu firmy oczekują nowej strategii komunikacji i szybkiej reakcji. Z prenumeratą cyfrową “Wyborczej” agencje oraz działy PR i promocji będą na bieżąco z tym, co ważne dla obsługiwanych przez nich klientów lub branż. A dodatkowo – dzięki specjalnej ofercie – ich pracownicy będą się mogli dowiedzieć, jak pracować głosem, jak dobierać argumentację oraz jak występować przed mikrofonem i kamerą – wyjaśnia Dorota Adamczyk-Mroczek, chief digital revenue officer „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl.
W ramach specjalnej oferty prenumeraty cyfrowej “Gazety Wyborczej” dla profesjonalistów z branży PR i promocji, oprócz dostępu do treści w serwisach Wyborcza.pl identycznego jak w przypadku pakietu Wyborcza Premium, klienci otrzymają:
- dostęp do e-kursu Instytutu Dobrego Życia z wystąpień publicznych – “Jak mówić, żeby nas słuchano” Kamili Kalińczak. Z 4 filmów nagranych w wyjątkowej, telewizyjnej jakości profesjonaliści z branży PR i promocji dowiedzą się, jak odpowiednio zaprezentować siebie lub klienta, jak dbać o nienaganny wizerunek oraz jak przekazywać informacje z pewnością siebie i spokojem. Prowadzącą kurs jest Kamila Kalińczak, znana dziennikarka radiowa i telewizyjna, lektorka, obecnie związana z “Wysokimi Obcasami”, redaktorka naczelna Instytutu Dobrego Życia. Więcej informacji o kursie – tutaj
- 2 e-booki poradnikowe – “Jak żyć dobrze w trudnych czasach” i “Jak pracować zdalnie”, przygotowane przez redakcję “Gazety Wyborczej”. To pomoc dla osób, których praca w obecnych czasach stała się dużo bardziej dynamiczna, a co za tym idzie stresogenna.
Szczegóły propozycji dla osób, zespołów i firm z branży PR i promocji można poznać na specjalnej stronie Wyborcza.pl.
Ofertę prenumeraty cyfrowej “Gazety Wyborczej” dla firm i instytucji rozwija dział sprzedaży dziennika.
W jej ramach można wykupić subskrypcje pakietu podstawowego, pakietu premium i pakietu biznes. Dzięki temu ostatniemu prenumeratorzy cyfrowi “Gazety Wyborczej” z firm i instytucji otrzymują specjalny newsletter biznesowy przedstawiający wiadomości gospodarcze.
Od połowy kwietnia 2020 r. oferta dla biznesu jest dodatkowo profilowana w związku z sytuacją z koronawirusem – przede wszystkim wzbogacana o materiały użyteczne dla firm i instytucji w czasach pandemii.
Subskrybenci biznesowi jako pierwsi uzyskują dostęp do niektórych artykułów i porad z obszaru Gospodarka, Technologie, Biznes.