Internet & Gry - Reklama

Prenumerata Wyborcza.pl dla firm i instytucji w ofercie z „Presserwisem”

Dział Prenumeraty B2B Wyborcza.pl rozpoczął współpracę z „Presserwisem”. Dzięki temu klienci Wyborcza.pl razem z subskrypcją treści serwisu w pakiecie Biznes mogą otrzymać również dostęp do codziennego newslettera „Presserwis”.

 

Od marca br. subskrybenci pakietu biznesowego Wyborcza.pl dla firm i instytucji (w dostępie grupowym) mogą wybrać ofertę prenumeraty na 6 lub 12 miesięcy wraz z codziennym newsletterem „Pressserwis”. Wspólny pakiet jest kierowany do działów marketingu, agencji reklamowych, agencji PR, domów mediowych oraz do uczelni o profilu marketingowym, reklamowym i PR-owym.

Pakiet Wyborcza Biznes obejmuje dostęp do wszystkich treści serwisów Wyborcza.plWyborcza.bizWysokieobcasy.pl oraz do magazynów i dodatków „Wyborczej”, a także do newslettera biznesowego. Jego subskrybenci mają również do 80% zniżki na usługi kurierskie firmy Glob Kurier.

„Presserwis” to z kolei codzienny, płatny newsletter z najświeższymi oraz najbardziej istotnymi wiadomościami z branży medialnej, marketingowej, reklamowej z kraju i ze świata.

Atutem najnowszej oferty działu Prenumeraty B2B Wyborcza.pl jest jej zawartość merytoryczna. Wspólny pakiet będzie idealnym narzędziem wykorzystywanym do codziennej pracy przez działy marketingu, PR, agencje reklamowe, domy mediowe oraz uczelnie. Oferta obejmuje od 10 do 100 subskrypcji w atrakcyjnej cenie.

Pakiet Wyborcza Biznes z „Presserwisem”, poza rzetelnymi i pogłębionymi informacjami dla przedsiębiorców oraz innych podmiotów z rynku, obejmuje także dostęp do archiwalnych wydań „Gazety Wyborczej” w dostępie cyfrowym (ponad 4 mln artykułów) i archiwum „Presserwisu”, a także dostęp do wielu treści z magazynu „Press”.

Wspólny pakiet można zamawiać, kontaktując się z działem sprzedaży Wyborcza.pl, a także z działem prenumeraty cyfrowej B2B ( prenumerata_b2b@agora.pl) lub działem sprzedaży „Presserwisu”.

„Gazeta Wyborcza” intensywnie rozwija swoją ofertę cyfrową dla biznesu i instytucji. Klienci mogą skorzystać z bogatego portfolio rozwiązań reklamowych biura sprzedaży dziennika – tradycyjnych i niestandardowych, a także wielomediowych stworzonych w ramach Grupy Agora. Mogą też dołączyć do powiększającego się grona prenumeratorów cyfrowych.

Wyborcza.pl to serwis prezentujący treści przygotowywane przez redakcję „Gazety Wyborczej” – teksty, materiały wideo, podcasty, reportaże multimedialne. Są one także dostępne w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. Wyborcza.pl jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec grudnia 2021 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła ponad 280 tys. To kolejny sukces „Gazety Wyborczej” – takim wynikiem może się pochwalić tylko czołówka prestiżowych tytułów prasowych z całego świata.

Wyborcza.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *