Prezent z okazji świąt w kolejnej odsłonie Canal+ Polska (wideo)
CANAL+ Polska rozpoczął kolejne działania promocyjne skierowane do klientów oferty satelitarnej. W przygotowanym na tę okazję spocie telewizyjnym wystąpił znany z THE OFFICE Dariusz Wasiak (Adam Woronowicz).
W kolejnej odsłonie świątecznych ofert klienci mogą nadal skorzystać z promocji na dostęp do paczki CANAL+ Seriale i Filmy z pakietami telewizji za 0 zł przez pierwsze 3 miesiące i dodatkowo otrzymać w prezencie jedną z opcji dodatkowych:
– dostęp do FilmBox (za 0 zł przez 6 miesięcy)
– dostęp do Player z reklamami (za 0 zł przez 6 miesięcy)
– dostęp do Eleven Sports (za 0 zł przez 6 miesięcy)
– dostęp do HBO MAX i kanałów HBO (za 0 zł przez 4 miesiące)
Po wskazanym powyżej okresie promocyjnym z opcji dodatkowych można zrezygnować lub kontynuować korzystanie zgodnie z cennikiem określonym w warunkach promocji.
CANAL+ to nowoczesna telewizja, która łączy dostęp do tradycyjnej telewizji ze światem online, dlatego wszyscy abonenci decydujący się na dowolną ofertę telewizji satelitarnej otrzymują dostęp do serwisu CANAL+ online bez dodatkowych opat. Oferta kanałów dostępnych w serwisie jest uzależniona od posiadanego pakietu płatnej telewizji. Wybierając najbogatszy pakiet, można w serwisie uzyskać dostęp nawet do ponad 150 kanałów telewizyjnych na żywo i tysięcy godzin filmów i seriali. Serwis jest dostępny na niemal dowolnym urządzeniu – komputerze, telefonie, tablecie oraz jako aplikacja na telewizory Samsung, LG, Android TV i Apple TV. Tym sposobem swoje ulubione filmy i seriale można mieć zawsze ze sobą. Z serwisu można korzystać również na terenie Unii Europejskiej.
KAMPANIA REKLAMOWA
Świąteczne promocje po raz kolejny wspiera kampania reklamowa realizowana w telewizji, social mediach i punktach sprzedaży. W nowym spocie telewizyjnym wystąpił Adam Woronowicz wcielający się w rolę Dariusz Wasiaka doskonale znanego fanom THE OFFICE.
Kreację do kampanii przygotował dział marketingu CANAL+. Za produkcję spotu (w reżyserii Piotra Onopa) odpowiadał dom produkcyjny Under Ski Tower, a media do kampanii kupiła agencja Havas Media.
foto. Canal+ Polska