MediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Program „Uwaga!” wśród finalistów INMA Global Media Awards 2019

Projekt komunikacji z widzami #tematdlauwagi został zakwalifikowany do finału konkursu w kategorii Best Use of Social Media.

 

Na News Media Association Global Media Awards 2019 wpłynęło 664 zgłoszeń z 34 krajów. „Uwaga! TVN” znalazła się wśród finalistów w kategorii: „Best Use of Social Media”. Jury konkursu doceniło projekt #tematdlauwagi (social listening and realtime response). Dzięki niemu użytkownicy mediów społecznościowych zyskali nową, szybką ścieżkę kontaktu z redakcją, a program reportaże zainicjowane przez samych widzów. Lista zwycięzców konkursu INMA Global Media Awards 2019 ogłoszona zostanie 17 maja.

#tematdlauwagi – tysiące ludzkich historii, jeden hashtag

„To jest temat dla Uwagi!” – w ten sposób widzowie często komentowali otaczającą ich rzeczywistość. Redakcja programu trzy lata temu zdecydowała się wprowadzić hashtag #tematdlauwagi do oznaczania nim w mediach społecznościowych publicznych wpisów. W ten sposób powstała nowa i szybka droga komunikacji. W praktyce działa to tak, że

wystarczy dodać do publicznego postu lub komentarza  #tematdlauwagi, aby zainteresować problemem dziennikarzy „Uwagi!”. Redakcja monitoruje sieć w czasie rzeczywistym i na bieżąco reaguje na zgłoszenia czytelników. Duże historie zamieniane są w reportaże i emitowane na antenie „Uwagi!”. Mniejsze, ale wciąż ważne, publikowane na stronie www, gdzie w ubiegłym roku uruchomiona została zakładka dedykowana tylko i wyłącznie tematom z hashtagów. Na uwaga.tvn.pl/temat-dla-uwagi  znajduje się interaktywna mapa, do której przypinamy Wasze historie.

Od startu projektu, hashtag został użyty już 300 tysięcy razy, a każdego miesiąca średnio 25 procent reportaży „Uwagi!” pochodzi z #tematdlauwagi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *