Projekt Telemetria Polska – spotkanie z przedstawicielami rynku medialnego
W ramach projektu Telemetria Polska, 27 lutego 2019 r., w siedzibie KRRiT odbyły się konsultacje z przedstawicielami wszystkich stron rynku medialnego, biorącymi udział w opracowywaniu nowego standardu badań konsumpcji mediów.
W trakcie obrad, w których po raz pierwszy, przy jednym stole rozmawiali przedstawiciele wszystkich stron zainteresowanych wypracowaniem nowego standardu badań konsumpcji mediów, dyskutowano między innymi o założeniach i metodyce prowadzenia badań.
W spotkaniu uczestniczyli na poziomie eksperckim przedstawiciele nadawców telewizyjnych, radiowych, internetowych, domów mediowych, strony reprezentującej reklamodawców, eksperci z SGH, PBS i Telemetrii Polskiej.
Telemetria Polska – zespół roboczy, który z ramienia KRRiT pracuje nad koncepcją nowego standardu badań rynku mediów – poddał pod dyskusję kolejną wersję narzędzi badawczych, które maja być wykorzystane podczas pilotażu badania założycielskiego. Strony umówiły się na kontynuację prac w podobnym składzie i formule pod koniec kolejnego tygodnia.