Media

Projekt Telemetria Polska – spotkanie z przedstawicielami rynku medialnego

W ramach projektu Telemetria Polska, 27 lutego 2019 r., w siedzibie KRRiT odbyły się konsultacje z przedstawicielami wszystkich stron rynku medialnego, biorącymi udział w opracowywaniu nowego standardu badań konsumpcji mediów.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      W trakcie obrad, w których po raz pierwszy,  przy jednym stole rozmawiali przedstawiciele wszystkich stron zainteresowanych wypracowaniem nowego standardu badań konsumpcji mediów, dyskutowano między innymi o założeniach i metodyce prowadzenia badań.

      W spotkaniu uczestniczyli na poziomie eksperckim przedstawiciele nadawców telewizyjnych, radiowych, internetowych, domów mediowych, strony reprezentującej reklamodawców, eksperci z SGH, PBS i Telemetrii Polskiej.

      Telemetria Polska – zespół roboczy, który z ramienia KRRiT pracuje nad koncepcją nowego standardu badań rynku mediów –  poddał pod dyskusję kolejną wersję narzędzi badawczych, które maja być wykorzystane podczas pilotażu badania założycielskiego. Strony umówiły się na kontynuację prac w podobnym składzie i formule pod koniec kolejnego tygodnia. 

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *