PromaxBDA: brąz dla Autopromocji TVN za spot wizerunkowy TVN Fabuła
Film wizerunkowy stacji TVN Fabuła zdobył brąz w międzynarodowym konkursie PromaxBDA Global Excellence Promotion, Marketing & Design Awards 2017.
Międzynarodowe jury wyróżniło spot promujący wrześniową ramówkę 2016 r. kanału TVN Fabuła w kategorii „Najlepsze wykorzystanie muzyki w filmie autopromocyjnym” („Use Of Original Music”).
Produkcję zrealizował Dział Autopromocji TVN, wykorzystując znaną piosenkę zespołu Rag’n’Bone Man – „Human”. Pomysłodawcą, reżyserem i montażystą wideo był Maciej Chaberek.
Za grafikę odpowiadał Łukasz Zyskowski.
PromaxBDA to największa na świecie, międzynarodowa organizacja skupiająca ludzi mediów elektronicznych, zajmujących się autopromocją i marketingiem. Przyznawane co roku nagrody za kampanie autopromocyjne, zwiastuny i oprawy graficzne uznawane są za najbardziej prestiżowe wyróżnienia w branży.