„Prowadzę, nie klikam!” – akcja społeczna magazynu „Logo”
Redakcja „Logo” rozpoczyna akcję „Prowadzę, nie klikam!”, która ma zwrócić uwagę na bezpieczeństwo w czasie jazdy samochodem i przeciwdziałać używaniu telefonów komórkowych podczas prowadzenia auta. Na łamach lipcowego numeru miesięcznika, który ukaże się na rynku w piątek, 28 czerwca br., pojawią się specjalne treści redakcyjne na ten temat, a do części nakładu zostanie dołączona zawieszka zapachowa do samochodu przypominająca o dbaniu o bezpieczeństwo w trakcie jazdy.
„Prowadzę, nie klikam!” to akcja stworzona przez redakcję „Logo”, która – nie tylko w czasie wakacyjnych wyjazdów urlopowych – pragnie przypominać o prawidłowym zachowaniu się na drogach. W jej ramach w lipcowym numerze pisma czytelnicy znajdą artykuły przedstawiające problem coraz częstszego korzystania z telefonu komórkowego w czasie prowadzenia samochodu, uzupełnione najnowszymi statystykami z polskich dróg oraz opisujące przypadki niebezpiecznych wypadków drogowych spowodowanych takim zachowaniem. Autorzy magazynu wraz z ekspertami przeprowadzili również test na torze szkoleniowym, sprawdzając swoją koncentrację na jeździe przy jednoczesnym korzystaniu ze smartfonu.
Ponadto do części nakładu lipcowego wydania „Logo” dołączona zostanie w prezencie dla czytelników zawieszka zapachowa przypominająca o dbaniu o bezpieczeństwo w czasie jazdy. Znajdziemy na niej hasło „LOGOut, prowadzę – nie klikam!”.
Patronami akcji „Logo” są: Wirtualna Polska, Moto.pl, Rock Radio oraz TVN Turbo.
Lipcowy numer magazynu dostępny będzie w sprzedaży od piątku, 28 czerwca br. w cenie 9,99 zł. Wydanie wspiera promocja w prasie („Avanti”, „Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), radiu (radiostacje Agory), telewizji (Motowizja TV), internecie (Gazeta.pl, wp.pl, YouTube, media społecznościowe), a także w kinach sieci Helios i na nośnikach AMS i CityInfoTV. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.
„Logo” to lifestyle’owy magazyn dla mężczyzn, wyróżniający się wysoką jakością oraz interesującymi i zróżnicowanymi treściami redakcyjnymi. W miesięczniku znajdują się rubryki poświęcone m.in. modzie i stylowi, pasjom, nowym technologiom, sportowi i motoryzacji. Kariera, spełnienie w życiu prywatnym oraz jakościowy styl życia to najważniejsze obszary zainteresowań czytelnika „Logo”.