Przegląd Sportowy uruchamia serwis subskrypcyjny
Przegladsportowy.pl dołącza do grona płatnych subskrypcji cyfrowych oferowanych przez Ringier Axel Springer Polska. 3 grudnia w serwisie pojawiły się pierwsze artykuły dostępne wyłącznie dla subskrybentów usługi. To kolejny, obok Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl, Autoświat.pl oraz Komputerswiat.pl, serwis Ringier Axel Springer Polska z ofertą treści płatnych.
Subskrybenci, obok ekskluzywnych materiałów, znajdą w ofercie przegladsportowy.pl, dostęp do treści drukowanego wydania dziennika Przegląd Sportowy, dodatków Przeglądu Sportowego takich jak: Ligowy Weekend, Magazyn Lig Zagranicznych, Przegląd Sportowy Historia, a także felietonów, artykułów oraz reportaży znanych dziennikarzy i ekspertów ze świata sportu.
– Treści sportowe w istotny sposób dopełniają pakiet subskrypcji wprowadzanych przez nas w ostatnim roku. Obecnie mamy kompleksową ofertę tematyczną, pokrywającą kluczowe dziedziny zainteresowań naszych odbiorców, począwszy od biznesu i technologii, przez motoryzację, politykę i wydarzenia, a kończąc na sporcie. Abonenci doceniają nasze dotychczasowe propozycje subskrypcyjne, jestem przekonany że oferta sportowa również zostanie pozytywnie odebrana – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska.
Pierwszy miesiąc subskrypcji dla nowych klientów serwisu przegladsportowy.pl kosztuje 9,90 zł. Każdy kolejny będzie dostępny dla użytkowników w cenie 19,90 zł.
Powstanie usługi subskrypcyjnej przegladsportowy.pl jest oparte na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której wydawane są zarówno Autoswiat.pl, Komputerswiat.pl, Fakt24.pl, jaki i Forbes oraz Newsweek, z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi (paid content).
Ring Publishing to kompleksowa cyfrowa platforma wydawnicza obsługująca cały proces tworzenia, publikowania i monitorowania treści. Dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, wspiera monetyzację treści i angażowanie użytkowników. Jest wykorzystywana w 11 krajach i obsługuje 40 milionów użytkowników. Daje też możliwość integracji z innymi sprawdzonymi usługami dla wydawców.