PULS 2 z pasem „Puls Kids” liderem w grupie 4-12!
W poniedziałek 9 marca na kanale PULS 2 wystartowało rodzinne pasmo z animacjami „Puls Kids”, z nową oprawą, logotypem i stworzonym przez Telewizję Puls Brand Hero – animowanym Jeżykiem. Pasmo odnotowuje znakomite wyniki oglądalności, a kanał PULS 2 zajął w marcu br. pozycję lidera w grupie widzów 4-12 wśród wszystkich kanałów telewizyjnych!
Pasmo „Puls Kids” plasuje kanał PULS 2 na pierwszym miejscu w rankingach oglądalności wszystkich kanałów w grupie dzieci 4-12 (marzec 2020), ze znakomitym wynikiem 11,5% SHR. W ramach pasma „Puls Kids”, kanał PULS 2 odnotował również znaczący wzrost wyników rok do roku – w porównaniu z marcem 2019 w grupie komercyjnej 16-49 SHR% wzrósł o 12% (SHR z 1,90% do 2,13%), a w grupie widzów dorosłych z dziećmi (Adults 16+ z dziećmi 4-14) wzrost ten wyniósł aż 21% SHR (SHR z 3,09% do 3,74%).
„Puls Kids” na kanale PULS 2 to nowe, wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców. Powstało w miejsce pasma „Junior TV”, otrzymując nowe logo oraz odświeżoną, jeszcze bardziej kolorową i atrakcyjną oprawę antenową.
Specjalnie na potrzeby pasma Telewizja Puls stworzyła Brand Hero – animowanego Jeżyka, którego można zobaczyć na antenie w serii zabawnych scenek. Jeżyk jest przewodnikiem po świecie „Puls Kids”, stanie się też inspiracją dla różnych ciekawych akcji edukacyjnych i społecznych. Dzieci będą mogły się z nim zaprzyjaźnić również poza anteną. Uzupełnieniem pasma „Puls Kids” jest obecność on-line: nowa strona pulskids.pl oraz profil na Facebooku.
Programy w ramach „Puls Kids” można oglądać w PULS 2 od poniedziałku do piątku od 06:45 do 20:00. O godzinie 20:00 w PULS 2 zaczyna się ramówka dedykowana dla widzów dorosłych, którzy znajdą w niej najlepsze seriale, programy rozrywkowe i filmy.