BadaniaMediaTVP

„Pytanie dnia” wygrywa z konkurencją

Coraz większym zainteresowaniem widzów cieszą się programy informacyjne i publicystyczne emitowane w Telewizji Polskiej. W październiku, w porównaniu z poprzednim miesiącem, wzrosła widownia „Pytania dnia” emitowanego w TVP1, TVP Info i TVP Polonia. Program notuje również wyraźną przewagę nad konkurencyjnymi audycjami. Wzrost oglądalności zanotowało również główne wydanie programu informacyjnego TVP „19.30”.

 

„Pytanie Dnia” to program publicystyczny Telewizji Polskiej, który jest emitowany bezpośrednio po głównym wydaniu programu informacyjnego. W październiku program w TVP1 ogląda średnio 1,1 mln widzów, przy udziałach w paśmie na poziomie 9%. To wzrost o prawie 12% w stosunku do pierwszej połowy września br., a także o 25,6% w porównaniu z pierwszą połową sierpnia. Rekordową widownię w tym miesiącu zanotowała rozmowa z Katarzyną Pełczyńską – Nałęcz, którą śledziło 1,2 mln widzów, przy udziale w paśmie 9,8%.

Rośnie też widownia programu w TVP Info, gdzie „Pytanie dnia” gromadzi w październiku średnio 180 tys. osób, podczas gdy w pierwszych dwóch tygodniach września było to 140 tys. widzów.

Przewaga nad konkurencyjnymi programami pod względem widowni wynosi średnio ponad 360 tys. „Gościa Wydarzeń” emitowanego w Polsacie ogląda w tym miesiącu 850 tys. widzów (udział 7,3%). W TVN24 „Fakty po Faktach” gromadzą blisko 650 tys. widzów (udział 5,5%), a „Kropkę nad i” ogląda prawie 670 tys. widzów (udział 5,4%).

Dane: Nielsen Media

foto,źródło. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *