BadaniaMediaTVP

„Pytanie na śniadanie” – najchętniej oglądana telewizja śniadaniowa

Od początku tego tygodnia „Pytanie na śniadanie” jest najchętniej wybieranym formatem śniadaniowym. W poniedziałek, 21 października i we wtorek, 22 października „Pytanie na śniadanie” było najliczniej oglądanym programem w porannym paśmie i wygrało z konkurencją zarówno pod względem widowni jak i udziałów w rynku. Poniedziałkowy program w momencie najwyższej oglądalności zgromadził ponad 370 tys. widzów, a we wtorek 420 tys. widzów.

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Poranny format Dwójki zanotował bardzo dobry początek tygodnia. W grupie wszystkich widzów program TVP2 w poniedziałek i we wtorek oglądało średnio ponad 300 tys. widzów, a udział w paśmie wyniósł 8,1%. Wtorkowe wydanie „Pytania na śniadanie” uzyskało przewagę nad konkurencją również w grupie 16-49, zarówno pod względem liczny widzów jak i udziałów w paśmie.

      Wczoraj największym zainteresowaniem widzów cieszył się jesienny temat: rydze i ich kulinarne zastosowania, przyciągając w tym czasie największą widownię.

      W tym miesiącu „Pytanie na Śniadanie” zgromadziło najwyższą widownię w niedzielę, 6 października. Tego dnia program obejrzało ponad 330 tys. widzów w gr. 4+.

      Już w najbliższy weekend na kanapach „Pytania na śniadanie” zobaczymy m.in: Natalię Nykiel, Gosię Baczyńską, Ewę Krawczyk, Ewelinę Flintę oraz Łukasza Drapałę.

      Dane: Nielsen Media

      foto. Waldemar Kompała

      źródło. TVP

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *