BadaniaMediaTVP

„Pytanie na śniadanie” – najlepsza telewizja śniadaniowa

W środę, 15 listopada „Pytanie na śniadanie” było najliczniej oglądanym programem w porannym paśmie i wygrało z konkurencją we wszystkich grupach wiekowych zarówno pod względem widowni, jak i udziałów. Program prowadzony przez Małgorzatę Opczowską i Roberta Koszuckiego w momencie najwyższej oglądalności zgromadził ponad 500 tys. widzów. Wczoraj TVP2 osiągnęła udział dobowy na poziomie 8,2% i była liderem anten Telewizji Polskiej. W TOP10 programów dnia aż 7 tytułów emitowanych było na antenach TVP.

 

„Pytanie na śniadanie” było wczoraj liderem wśród formatów telewizji śniadaniowych. Poranny program śniadaniowy Dwójki wygrał z konkurencją zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupach 16-59 i 16-49.

W grupie 4+ program obejrzało wczoraj średnio ponad 380 tys. widzów, czyli o prawie 130 tys. widzów więcej w porównaniu do widzów porannego programu konkurencji. Udziały „Pytania na śniadanie” w paśmie w tej grupie widzów wyniosły 8,7%.

Program uzyskał przewagę nad konkurencją również w grupach widzów 16-59 i 16-49. Widownia programu wśród widzów w wieku 16-59 wyniosła 142 tys. osób przy udziałach na poziomie 7,5%, a w grupie 16-49 program obejrzało średnio ponad 92 tys., co przełożyło się na udział 7,4%.

Wczoraj największym zainteresowaniem widzów – w tym czasie program zgromadził największą widownię – cieszyła się rozmowa z wyjątkową rodziną, która podróżuje pociągiem dookoła świata.

W tym miesiącu najwyższą widownię „Pytanie na śniadanie” zgromadziło 12 listopada. Program tego dnia obejrzało 490 tys. widzów, co przełożyło się na 7,6% udziału anteny w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.

„Pytanie na śniadanie” codziennie w TVP2 od godz. 7:55

Dane: Nielsen Media

foto. TVP

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *