Radio Kampus z nową identyfikacją wizualną
Nowe logo, a także całą identyfikację wizualną, przygotowało warszawskie studio UVMW.
Zawsze byliśmy wokół tego, co świeże w muzyce, kulturze i mieście. To odważny, świetny projekt – podkreśla Wojtek Rodek, redaktor naczelny Radia Kampus.
Nowy logotyp Radia Kampus opowiada w metaforyczny sposób o dźwięku. Uprościliśmy do minimum formę otrzymując optyczny znak typograficzny – mówi Jacek Walesiak, Creative Director studia UVMW.
Tak jak Radio Kampus to dynamiczna i zmienna struktura, tak samo znak może zachowywać się w różny sposób – być statyczny, być wypełniany treścią tekstową, być elementem grafiki. Czerpiemy pełnymi garściami z modernizmu lat 60/70 i powracających z tamtych lat wzorców na proste, ale przy tym inteligentne rozwiązania graficzne – dodaje Walesiak.
Nowa identyfikacja wizualna oprócz logotypu obejmuje także wszystkie działaniach w mediach społecznościowych i przestrzeni miejskiej.
Niezmienny pozostaje charakter stacji. Muzycznie Radio Kampus realizuje na 97,1 FM swoje hasło „Same sztosy”, grając świeżą muzykę, śledząc trendy i prezentując młodych artystów. Aktywnie przygląda się miastu, pokazuje nowe trendy i zjawiska społeczne. Chętnie mówi o tym co ważne i nowe w świecie nauki.