BadaniaInternet & Gry - Reklama

Raport TikTok Trends – czerwiec 2025

W czerwcowym rankingu „TikTok Trends” profil „Super Expressu” został liderem pod względem zaangażowania użytkowników i liczby opublikowanych postów. Pod względem liczby odtworzeń profil dziennika znalazł się na 2. miejscu.

 

W czerwcowym rankingu najbardziej angażujących profili w raporcie „TikTok Trends” liderem był „Super Express”, który zdobył aż 5,92 mln interakcji, czyli polubieni, udostępnień i komentarzy i wszystkie one zostały zdobyte wyłącznie organicznie. W pierwszej piątce tego zestawienia znalazły się jeszcze profile Netflixa (4,17 mln), TVP (2,47 mln), Goniec.pl (2,46 mln) i Dresscode.crew (2,31 mln), ale w przypadku wszystkich tych brandów było to zaangażowanie wyłącznie sponsorowane.

 

 

„Super Express” zwyciężył również pod względem liczby opublikowanych postów, których miał w czerwcu 468 i znów wszystkie te posty były postami organicznymi.

Pod względem liczby odtworzeń profil „SE” jest na drugim miejscu z wynikiem 94 mln i ustępuje w tej kategorii tylko Lidlowi (125 mln). Jednak zarówno Lidl jak i wszystkie profile na miejscach 3.-7. publikowały wyłącznie posty sponsorowane.

„SE” wystartował pełną parą na TikToku zaledwie pół roku temu – jeszcze na początku stycznia br. profil miał zaledwie 4,5 tys. obserwujących; teraz zgromadził już 179 tys. obserwujących.

„Liczba obserwujących może nie robi jeszcze wielkiego wrażenia, ale zasięg, który generujemy, mówi sam za siebie – 94 miliony wyświetleń przy 179 tysiącach obserwujących. Tworzymy dużo bardzo angażujących treści i w ten sposób cały czas bardzo dynamicznie zyskujemy nowych użytkowników. Nasze rolki są ciekawe, chętnie oglądane, udostępniane, dzięki czemu mamy gigantyczne zasięgi i wszystkie wygenerowane wyłącznie organicznie. Dopiero w czerwcu otrzymaliśmy też od TikToka weryfikację konta, co powinno się już wkrótce przełożyć na lepszą widoczność naszych rolek i częstsze ich wyświetlanie użytkownikom platformy przez algorytm” – komentuje Michał Pietrzykowski, Head of YouTube w Grupie ZPR Media, odpowiedzialny również za działania na TikToku.

Raport „TikTok Trends” przygotowuje co miesiąc firma Sotrender.com. Pełna treść raportu dostępna jest na stronie firmy.

foto, źródło. Grupa ZPR Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *