Rebtel opuszcza polski rynek i koncentruje działania na usługach finansowych w USA
Rebtel informuje dzisiaj o swojej decyzji o zamknięciu w styczniu 2019 r. biznesu MVNO w Polsce. Użytkownicy sieci mogą liczyć na wsparcie marki oraz wszelkie informacje, jakie są potrzebne do przeniesienia numeru do innego operatora, aż do 3 stycznia 2019 r.
Rebtel – szwedzka firma technologiczna, która na początku tego roku wstrząsnęła polską branżą telekomunikacyjną, oferując pierwszy na świecie 100% darmowy abonament mobilny – od momentu wejścia na polski rynek zyskała powszechne miano rewolucyjnej marki.
Dziś marka poinformowała, że mimo ogromnej liczby pozyskanych użytkowników na polskim rynku, zdecydowała, aby zakończyć w styczniu 2019 r. swoje działania w biznesie telekomunikacyjnym w Polsce. Powodem tej strategicznej decyzji centrali spółki jest koncentracja na nowych usługach finansowych w USA. Razem ze strategicznym przekształceniem swojego technicznego partnera MVNE, wszystko to przyczyniło się do decyzji o zamknięciu działalności w Polsce i zakończeniu świadczenia usług na polskim rynku.
– Jest nam bardzo przykro z powodu niekomfortowej sytuacji, w jakiej stawiamy naszych klientów, podejmując decyzję o zamknięciu naszej działalności telekomunikacyjnej w Polsce i tym samym zaprzestaniu świadczenia usług na polskim rynku. Obecnie koncentrujemy działania całego zespołu, aby pomóc naszym użytkownikom przenieść numery telefonów do wybranych przez nich operatorów – mówi Jonas Lörnell, Head of Rebtel Poland
Rebtel skontaktował się w dniu dzisiejszym ze swoimi użytkownikami i przekazał im wszystkie niezbędne informacje potrzebne w zaistniałej sytuacji.
– Jesteśmy dumni z tego, że byliśmy częścią polskiego rynku telekomunikacyjnego i że udało nam się zrewolucjonizować myślenie o dostarczaniu usług dla klientów. Nasze przygoda w Polsce była genialnym doświadczeniem i będzie używana przez nas jako punkt odniesienia przy uruchamianiu usług na innych rynkach – dlatego jesteśmy bardzo wdzięczni za wsparcie i zaufanie, jakim obdarzyli nas nasi użytkownicy, fani i ambasadorzy – mówi Lörnell.