DVB-TMediaPolecaneZapowiedzi TV

Red Carpet TV w drodze na New Connect Ludwik Sobolewski dołącza do Rady Nadzorczej Spółki

Akcjonariusze Spółki Red Carpet Media Group S.A. właściciela kanałów telewizyjnych „Red Carpet TV” i „RED TOP TV 4K” realizując przyjętą strategię rozwoju zadecydowali o debiucie giełdowym Spółki.

 

Red Carpet Media Group S.A. niniejszym informuje, iż w dniu 10 grudnia 2021 odbyło się Walne Zgromadzenie Spółki, które oprócz zatwierdzenia sprawozdań finansowych za rok 2020 podjęło szereg kluczowych dla Spółki decyzji.

Akcjonariusze Spółki zadecydowali o rozpoczęciu ostatniego formalnego etapu procesu wprowadzania akcji Spółki do obrotu w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku New Connect prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Działania w tym kierunku Spółka rozpoczęła kilka miesięcy temu dokonując wyboru niezbędnego dla całego procesu, Autoryzowanego Doradcy.

Spółka planuje wprowadzić do obrotu 415 tys. dotychczasowych akcji serii A oraz 50 tys. nowo wyemitowanych akcji serii B. Nowo wyemitowane akcje pozwolą pozyskać Spółce 4,5 mln złotych które będą przeznaczone na realizację strategii rozwoju. Po uruchomieniu w pierwszym półroczu 2021 nadawania przez drugi serialowo-filmowy kanał „Red TOP TV” ,kolejnym elementem strategii będzie uruchomienie platformy streamingowej VOD „RED GO”. Start Platformy jest zaplanowany na połowę pierwszego kwartału 2022. Oferta programowa Platformy budowana jest wokół ulubionej przez widzów klasyki filmowo-serialowej z jednej strony aż po gorące premiery nowości serialowo-filmowych z całego świata.

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy uzupełniło skład Rady Nadzorczej dołączając do dotychczasowych czterech członków, piątego w osobie Pana Ludwika Sobolewskiego, byłego Prezesa Warszawskiej i Bukaresztańskiej Giełd Papierów Wartościowych. Pan Ludwik Sobolewski jest dr prawa i wybitnym znawcą rynku kapitałowego.

Nadawane przez Spółkę kanały „Red Carpet TV” i „RED TOP TV 4K” są dostępne w większości sieci kablowych w Polsce oraz na platformach satelitarnych i w ofertach OTT w Polsce oraz USA i Kanadzie.

Kanały emitują 15 oryginalnych formatów własnej produkcji oraz posiadają w ofercie ponad tysiąc filmów fabularnych i odcinków seriali.

Średnia oglądalność KANAŁU „Red Carpet TV” w roku 2021 wzrosła dwukrotnie w stosunku do roku 2020 i wynosi (AMR 1373) a średni SHR 0,02%. Kanał Red TOP został dołączony do panelu badawczego AGB od początku grudnia 2021.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *