Redakcje sportowe Polsatu oraz Interii łączą siły
Dziennikarze, komentatorzy i eksperci Polsatu Sport rozpoczynają stałą współpracę z redakcją sportową portalu Interia. To pierwszy etap rozwoju serwisu, który na równi z informacjami stawia na analizy, komentarze i unikalne materiały wideo Grupy Polsat.
Artur Wichniarek, Dariusz Dziekanowski i Daniel Pliński to byli piłkarscy i siatkarscy reprezentanci Polski, którzy swoimi trafnymi analizami i wiadomościami insiderskimi zyskali szacunek oraz sympatię widzów kanałów sportowych Polsatu. W październiku cała trójka nawiązała współpracę z redakcją sportową Interii, gdzie pojawią się między innymi ich felietony czy komentarze.
Do współpracowników serwisu sportowego Interii dołączyli też znani dziennikarze Polsatu Sport. Zdobywca dwóch Telekamer w kategorii najlepszego komentatora – Jerzy Mielewski w materiałach wideo będzie opowiadał o wydarzeniach siatkarskich w Polsce i na świecie. Wspierać będzie go Marcin Lepa – czołowy reporter siatkarski i znawca włoskiego futbolu. Słynący z ostrego pióra i wyrazistych opinii Cezary Kowalski zajmie się z kolei komentowaniem krajowej i europejskiej piłki nożnej. O sporcie z nieco innej perspektywy opowiadać będzie jedna z najlepszych dziennikarek sportowych w Polsce – Paulina Chylewska. Fanów koszykówki ucieszy obecność Adama Romańskiego. Komentator Polsatu Sportu to chodząca encyklopedia polskiego i światowego basketu i prawdziwy pasjonat, który przez wiele lat aktywnie działał także w strukturach Polskiego Związku Koszykówki.
– Wzmocnienia personalne to pierwszy etap rozwoju serwisu sportowego w Interii. W nieodległej przyszłości czekają nas również zmiany produktowe, które obejmą m.in. stronę główną serwisu oraz przebudowę tabel wynikowych – komentuje szef serwisu Sport Interia, Michał Białoński. -To wszystko, w połączeniu ze wsparciem kontentowym od Polsatu Sport i Eleven Sports, sprawi, że oferta naszego serwisu będzie jeszcze atrakcyjniejsza – dodaje Białoński.
Według Badania Gemius/PBI w sierpniu 2020 roku serwis Sport Interia odwiedziło 2,2 mln realnych użytkowników, generujących 27,9 mln odsłon. Podczas gdy strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały 18,3 mln realnych użytkowników i 1,5 mld odsłon.