Rekordowa oglądalność „Dzień Dobry TVN” w listopadzie!
Najpopularniejszy program śniadaniowy odnotował najlepszy wynik od 2014 roku! Udział w grupie komercyjnej wyniósł 15,63% co oznacza, że w tym miesiącu program obejrzało prawie 300 tys. osób. Najchętniej oglądany odcinek, który był wyemitowany 4 listopada, zgromadził blisko milion widzów!
Polacy od lat wiedzą już, że nie ma lepszego sposobu na powitanie poranka niż kubek kawy w towarzystwie „Dzień Dobry TVN”. Doskonałe wyniki pasma porannego, to zasługa różnorodności programu, tworzących go charyzmatycznych prowadzących oraz ciekawych tematów poruszanych na co dzień.
„Dzień Dobry TVN” wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, stara się urozmaicać swoje poranki, m.in. poprzez zmieniające się co sezon cykle tematyczne. Obecnie telewidzowie mogą nie tylko wysłuchać ciekawych rozmów z zaproszonymi gośćmi, ale także zadbać o swoje zdrowie ćwicząc z Qczajem czy zainspirować się kulinarnie daniami serwowanymi przez Włoszkę Cristinę Cateze. Oprócz tego „W stroju Adama” radzi jak wyglądać zjawiskowo na co dzień, a we „Fryzjerskim pogotowiu” prezentowane są porady na temat fryzur. „Dzień Dobry TVN” to także codzienne newsy z najważniejszych wydarzeń kulturalnych, relacje z czerwonych dywanów oraz smaczki z polskiego i światowego show-biznesu.
„Listopad tego roku jest najlepszym od czterech lat pod względem oglądalności. To oznacza, że udaje nam się nawiązać lojalną relację z naszym widzem. Jest to możliwe dzięki zaangażowanej pracy prężnie działającego zespołu „Dzień Dobry TVN”. Opinie odbiorców są dla nas najważniejsze, ponieważ to właśnie dla nich tworzymy ten program. Cieszę się, że tak wiele osób spędza swoje poranki właśnie z nami. Doskonałe wyniki oglądalności są potwierdzeniem, że nasza praca jest doceniana. Dla mnie i dla całej redakcji to największa satysfakcja – mówi Ewa Baj, producent programu „Dzień Dobry TVN”.
Program nieustannie rozwija się i proponuje widzom szereg nowości. Jedną z nich jest nowa strona dziendobry.tvn.pl, która przekształciła się w serwis lifestylowy, oferujący widzom jeszcze szerszy wachlarz angażujących treści.