BadaniaSport w TV

Rekordowa oglądalność El Clásico w ELEVEN SPORTS

Niedzielny szlagier ligi hiszpańskiej FC Barcelona – Real Madryt oglądało na antenie Eleven Sports 1 średnio 505 311 widzów (AMR „live” Total Individuals 4+).

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      To tegoroczny rekord ELEVEN SPORTS i zarazem czwarty najlepszy wynik w historii stacji. Ponadto zasięg (RCH) w tej samej grupie wyniósł 847 302, a udział w widowni (SHR) osiągnął 4,54%.

      Studio w przerwie El Clásico śledziło średnio 346 507 widzów. Dane pochodzą od AGB Nielsen Media Research i obejmują wyłącznie oglądalność telewizyjną, bez streamingu w serwisach online.

      Spotkanie z udziałem dwóch najlepszych drużyn obecnego sezonu LaLiga Santander zakończyło się wygraną FC Barcelony 2:1, a w jej barwach wystąpił Robert Lewandowski.

      FC Barcelona – Real Madryt, Eleven Sports 1:

      Mecz (niedziela, 19 marca, godz. 20:55)

      Grupa Total Individuals 4+:

      AMR „live”: 505 311

      RCH „live”: 847 302

      SHR „live”: 4,54%

      AMR „consolidated”: 526 571

      RCH „consolidated”: 866 542

      SHR „consolidated”: 4,66%

      Studio w przerwie meczu (niedziela, 19 marca, godz. 21:55)

      Grupa Total Individuals 4+:

      AMR „live”: 346 507

      RCH „live”: 376 356

      SHR „live”: 2,98%

      AMR „consolidated”: 383 165

      RCH „consolidated”: 397 641

      SHR „consolidated”: 3,26%

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *