Rekordowa oglądalność programów sportowych Onetu (wideo)
Program Onetu pt. „Misja futbol” w sezonie wiosennym wygenerował 25,3 mln wyświetleń, co dało mu pozycję lidera wśród programów sportowych publikowanych w internecie. Emitowana codziennie w czasie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej „Misja Rosja” – mundialowa odsłona „Misji futbol” – osiągnęła podobny wynik na poziomie 25,7 mln odtworzeń.
W ciągu 5 miesięcy emisji (od początku marca do 16 lipca) sportowe programy Onetu miały łączną liczbę ponad 60 mln wyświetleń. w Onecie oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter oraz YouTube).
„Misja futbol” była w sezonie wiosennym najpopularniejszym programem sportowym w internecie – program Michała Pola wyświetlono ponad 25,3 mln razy, z czego w Onecie – 19,7 mln, a w mediach społecznościowych – 5,6 mln (Facebook, Twitter oraz YouTube). W porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku (marzec-czerwiec 2017), liczba wyświetleń w mediach społecznościowych wzrosła o blisko 240 proc., a interakcje z odbiorcami o ponad 330 proc.
Onet przedstawił także szeroką ofertę programów związanych z Mundialem, w której znalazły się m.in.: codzienny program „Misja Rosja”, poranne komentarze piłkarskie „Kibicuj z Onet Rano”, projekt specjalny „Prosto z Rosji”, seria historyczna „Tajemnice Mundialu” oraz Studia Meczowe podsumowujące występy polskiej reprezentacji.
„Misja Rosja” była nadawana codziennie na żywo od połowy czerwca do końca Mundialu. Gospodarzami programu byli Michał Pol, dyrektor programowy segmentu sportowego Grupy Onet-RAS Polska oraz Przemysław Rudzki, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego. W programie wzięli udział dziennikarze oraz eksperci sportowi, wśród których znaleźli się między innymi: Mateusz Borek, Tomasz Ćwiąkała, Marcin Feddek i Andrzej Twarowski. „Misja Rosja” wyświetlona była ponad 25,7 mln razy, z czego w Onecie – 21 mln razy oraz 4,7 mln razy w mediach społecznościowych.
„Prosto z Rosji”, specjalny projekt video, w którym Mateusz Borek i Tomasz Włodarczyk podążając na reprezentacją Polski na bieżąco komentowali wydarzenia mundialowe, obejrzano 4,1 mln razy (2,7 mln w Onecie oraz 1,56 mln na Facebooku oraz Twitterze).
Z kolei Studia Meczowe emitowane po najważniejszych spotkaniach obejrzano 6 mln razy, w Onecie – 3,5 mln, a w mediach społecznościowych 1,5 mln razy.
Jeszcze przed Mistrzostwami Onet pokazał program „Tajemnice Mundialu”, który powstał w koprodukcji z A+E Networks. W każdym z siedmiu odcinków serii Michał Pol, Przemysław Rudzki i Stefan Szczepłek rozmawiali z trenerami, zawodnikami i ekspertami o dawnych Mundialach, w których wystąpiła reprezentacja Polski. W programie wzięły udział sławy polskiego futbolu takie jak Andrzej Strejlau, Jacek Gmoch, Piotr Świerczewski, Michał Żewłakow, a także legenda dziennikarstwa sportowego – Dariusz Szpakowski. Program obejrzano łącznie ponad milion razy (w Onecie, na Facebooku, YouTube oraz Twitterze).