BadaniaTVP

Rekordowa widownia debaty prezydenckiej w TVP

W środę, 17 czerwca, według MOR, aż 7,5 mln widzów obejrzało w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia, w momencie najwyższej oglądalności, debatę prezydencką. TVP1 z udziałami na poziomie 12,4% była liderem wśród wszystkich stacji telewizyjnych. TVP INFO uzyskało 7,2% udziałów i w rankingu kanałów informacyjnych zajęło pierwszą pozycję.

 

Wczorajsze spotkanie 11 kandydatów na Prezydenta RP według MOR na trzech antenach Telewizji Polskiej obejrzało średnio 6,8 mln osób. W TVP1 widownia wyniosła 5,2 mln, w TVP INFO 1,5 mln, a w TVP Polonia 0,05 tys. osób.

Według NAM, wczorajszą debatę w TVP1, TVP INFO i TVP Polonia oglądało łącznie ponad 5,4 mln widzów, o 17% więcej w porównaniu do debaty zorganizowanej 6 maja. Natomiast udziały anten TVP kształtowały się na poziomie 39,4%. W momencie najwyższej oglądalności widownia na trzech antenach wyniosła 5,8 mln osób. Jedynka zgromadziła średnio 3,6 mln widzów i uzyskała udziały na poziomie 26,4%. W TVP INFO debatę obejrzało 1,7 mln widzów, przy udziałach 12,3%, a w TVP Polonia 91 tys. osób (udziały 0,66%).

W debacie wzięli udział: Robert Biedroń, Krzysztof Bosak, Andrzej Duda, Szymon Hołownia, Marek Jakubiak, Władysław Kosiniak-Kamysz, Mirosław Piotrowski, Paweł Tanajno, Rafał Trzaskowski, Waldemar Witkowski i Stanisław Żółtek. Gospodarzem spotkania był dziennikarz głównego wydania „Wiadomości” Michał Adamczyk.

Po zakończeniu debaty, TVP INFO transmitowało wypowiedź Prezydenta RP Andrzeja Dudy, którą obejrzało 1,7 mln osób (udziały 13,9%). Komentarze po debacie na antenie TVP INFO zainteresowały ponad 979 tys. widzów, zapewniając Antenie udziały na poziomie 11,8%.

MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej
NAM – Nielsen Audience Measurement  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *