BadaniaMediaTVP

Rekordowe udziały TVP ABC

W czwartek, 15 kwietnia TVP ABC zanotowało najwyższe dzienne udziały w wiosennej ramówce, które wg NAM wyniosły 2% w grupie 4+. W kwietniu antena była najczęściej wybieranym kanałem dziecięcym.

 

Wśród najmłodszej widowni 4-9 lat dzienny udział TVP ABC wyniósł 12,6% i był to drugi wynik anteny w ramówce wiosennej. W pierwszej połowie kwietnia 2021, w porównaniu do ubiegłego roku, kanał dziecięcy zanotował wzrost udziałów w grupie 4-9 prawie o 12,9%, do poziomu 10,4% i jest liderem w swojej grupie.

15 kwietnia najchętniej oglądanymi programami w TVP ABC były: film animowany „44 koty”, który obejrzało 284 tys. widzów przy udziałach ponad 2%. Program „Piosenki Maszy” zainteresował 280 tys. osób z 1,9% udziałami, a film „Masza i Niedźwiedź” zgromadził 266 tys. widownię i 1,8% udziałów.

W czwartek TVP1 z udziałami na poziomie 9,8% była liderem wśród wszystkich stacji telewizyjnych.

*NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *