BadaniaMediaTVP

Rekordowe wyniki oglądalności TVP

W sobotę i niedzielę widzowie wybrali sport w TVP, a Jedynka była liderem weekendu. Hitem okazał się niedzielny konkurs indywidualny Pucharu Świata w skokach narciarskich. W szczytowym momencie transmisję oglądała rekordowa liczba ponad 8 mln widzów*. Rośnie także widownia programów rozrywkowych Dwójki: „The Voice Kids” i „Bake Off – Ale Ciacho!” oraz porannego programu „Pytanie na Śniadanie”.

Ponad 6,4 mln w TVP1 i TVP Sport wg. MOR oglądało średnio niedzielną transmisję konkursu Pucharu Świata w skokach narciarskich w Val di Fiemme. Według NAM było to średnio 5,3 mln widzów (35,3% udz.) w TVP1 i niemal pół miliona w TVP Sport. Wynik ten zapewnił Jedynce pozycję lidera dnia z udziałami na poziomie 13%. Niedziela była bardzo dobrym dniem dla polskich zawodników: Dawid Kubacki po raz pierwszy w karierze stanął na najwyższym miejscu podium, a Kamil Stoch zajął trzecie miejsce. Już w najbliższy weekend widzowie Telewizji Polskiej będą mogli oglądać kolejny konkurs Pucharu Świata. Emocjonująca rywalizacja tym razem będzie miała miejsce w Zakopanem. 

Wysoką oglądalnością cieszyły się w weekend także programy rozrywkowe w Dwójce. Przesłuchania w ciemno w „The Voice Kids” obejrzało średnio ponad 2,1 mln widzów (udz. 14,3%), a niedzielny odcinek „Bake Off – Ale Ciacho!” zobaczyło prawie 1,1 mln osób. Oba programy z odcinka na odcinek zyskują widownię. Coraz większą liczbą widzów może pochwalić się także poranny program „Pytanie na Śniadanie”, który po pierwszych dwóch tygodniach 2019 roku odnotował wzrost widowni o niemal 19% w porównaniu do wyników z ubiegłego roku i z ponad półmilionową widownią wyprzedził konkurencję. 

*Model Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *